شهرک‌های صنعتی خصوصی استان تهران ساماندهی می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۲۳:۵۲:۱۵
کد خبر: ۹۲۵۸۰۴
شهرک‌های صنعتی خصوصی استان تهران ساماندهی می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رونق تولید بر ساماندهی شهرک های صنعتی خصوصی استان تهران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمد تقی زاده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به وضعیت شهرک‌های صنعتی استان تهران اظهار داشت: در این جلسه جهت ساماندهی ۶ شهرک صنعتی خصوصی در سطح شهرستان های مختلف که به تأیید هیئت وزیران رسیده بود نظراتی ارائه شد.

وی سپس بیان کرد: عمده این شهرک‌ها از آنجا که در حریم شهر هستند باید با حساسیت بیشتر بررسی شوند تا تداخل یا تضاد منافع ایجاد نشود و مقرر شد جهت حمایت از تولید با اهتمام بیشتری این موضوع پیگیری  شود تا شرایط مناسبی برای رونق تولید ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: ساماندهی فضایی و کالبدی این شهرک ها نیز مدنظر قرار گرفته، بر این اساس وضعیت این شهرک ها در کارگروه زیربنایی بررسی می شود تا در نهایت در شورای برنامه ریزی و توسعه به تصویب برسد و قابلیت اجرایی پیدا کند.

تقی زاده در مورد افزایش بودجه عمرانی و جاری استان تهران تأکید کرد: یکی از ابزارهای مهم برای رسیدن به توسعه پایدار منابع مالی است که از طریق اعتبارات استانی محقق می شود و دستگاه‌ها برای انجام وظایف و تحقق اهداف ذاتی نیاز به این ابزار دارند تا از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز