با حضور مسئولان رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی؛

آیین معارفه سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۵:۱۳
کد خبر: ۴۷۵۲۸۸
آیین معارفه سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز برگزار شد
مراسم معارفه حسین حبیب‌زاده به عنوان سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز با حضور حسین منوری رئیس باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران و مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علاءالدین ظهوریان رئیس شورای هماهنگی امور چاپ و انتشارات و رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر وحید عقیلی مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان و علی قربانی مشاور رسانه‌ای رئیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا ، حسین منوری در این مراسم گفت: ایسکانیوز از سال 1383 به صاحب امتیازی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران تأسیس شده و بعد از یک دوره تعطیلی در اوایل دهه 90 و با تدبیر دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با زحمات علی قربانی احیا شد.

 

وی با اشاره به ساماندهی رسانه‌ها در دولت تدبیر و امید، گفت: با انتخاب و معرفی مدیرمسئول ایسکانیوز و با توجه به سوابق و تدابیر ایشان، مشکلات باقیمانده نیز مرتفع خواهد شد.

 

رئیس باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران با بیان اینکه کارنامه حبیب زاده درخشان است، گفت: سابقه روشن ایشان در عرصه روابط عمومی و ارتباط با رسانه، اعتماد ریاست دانشگاه و ارتباط صمیمانه با ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، سرمایه‌ای است که روزهای روشن و موفقی را برای این رسانه دانشگاهی نوید می‌دهد.

 

عقیلی: رسانه‌های دانشگاه به دانشجویان عزت نفس دهند

 

در ادامه این مراسم، وحید عقیلی گفت: امیدوار هستیم در راه رسیدن به اهداف رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم و در مقابل هجمه‌هایی که به ناحق برعلیه دانشگاه وجود دارد و عزت نفسی که از حدود یک میلیون و 500هزار دانشجو گرفته می‌شود و ظلمی که به آنها روا می‌شود، بایستیم و این نگرش را تغییر دهیم.

 

وی در پایان با تبریک به حبیب‌زاده، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

ظهوریان: رسانه دانشگاه بودن یک ظرفیت است

 

رئیس شورای رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی به برنامه‌های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای سنجش کیفیت رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: تمام شاخصه‌های کیفی امروز در شیوه نامه‌ای قابل سنجش ذکر شده است.

 

وی افزود: رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های بسیاری دارند که اگر نقاط مثبت این ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، می‌توان به برتری‌های بیشتری دست یافت. به عقیده من، خبرگزاری دانشگاه بودن یک اتفاق مثبت است چون نه تنها محدودیت نیست بلکه باعث می‌شود ظرفیت‌ها دیده و به نوعی آیینه رسانه‌ای یکدیگر شویم. زمانی که رسانه‌های دانشگاه آیینه یکدیگر نباشند، رسانه دانشگاه بودن یک ضعف محسوب می‌شود.

 

وی در ادامه گفت: امیدواریم با تمرکز بر مسائل و تنظیم خط مشی رسانه‌ای که با توجه به سوابق درخشان آقای حبیب‌زاده قطعاً قابل دستیابی است، بتوانیم موقعیت ویژه‌ای را در ایسکانیوز ببینیم.

 

شایان ذکر است متن حکم دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

 

«بسمه تعالی

 

جناب آقای حسین حبیب‌زاده

 

نظر به مراتب تعهد و تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی و با عنایت به نامه شماره 1948/د مورخ95.8.5 رئیس محترم باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، به موجب این حکم به عنوان سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز منصوب می‌شوید.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

 

حمید میرزاده

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز