در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

اظهار نظر یک مقام پلیسی درباره فیلم کتک خوردن دختر بدحجاب توسط ماموران/با خاطیان برخورد می شود

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۹:۱۶
کد خبر: ۶۹۸۶۵۳
اظهار نظر یک مقام پلیسی درباره فیلم کتک خوردن دختر بدحجاب توسط ماموران/با خاطیان برخورد می شود
یک مقام ارشد پلیسی نسبت به فیلم کتک خوردن دختر بدحجاب از ماموران زن پلیس ،واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، از شب گذشته ویدیویی در صفحات مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن صحنه ضرب و شتم و برخورد  تند با دختری که بی حجاب نیست، بلکه بدحجاب است، توسط نیروهای زن پلیس امنیت اخلاقی نشان داده می شود. در این راستا با یک مقام ارشد پلیسی گفت و گویی داشتیم که  در ادامه می خوانید. 

وی  چنین گفت: « پلیس همیشه خود را ملزم به رعایت قوانین و حقوق شهروندی می داند و همیشه در جهت حفظ حقوق شهروندی و احترام به شهروندان حرکت می کند . هر کس در هر لباسی برخورد ناشایست و خلاف قوانین و عرف داشته باشد و حقی را نقض کند طبق قانون با وی برخورد می شود.»

این مقام ارشد پلیسی  در ادامه افزود  : « در جریان روند امر به معروف و نهی از منکر به هیچ وجه من الوجوه نباید ضرب و شتم و برخورد فیزیکی انجام پذیرد و برخورد باید جنبه ارشادی داشته  تا تاثیر پذیری بیشتری داشته باشد. با مامورانی که چنین اعمالی را انجام می دهند قطعا طبق قانون برخورد جدی خواهد شد. مگر اینکه طرف مقابل ابتدا اقدام به ضرب و شتم و برخورد فیزیکی بکند که حتی در این موارد هم باید از برخورد فیزیکی اجتناب کرد و سعی ما این است که از این فضا دوری شود. اما قطعا با چنین روشی برخورد جدی در چهارچوب قانون خواهد شد.»

به گزارش خبرنگار حوادث برنا ؛ سردار منتظرالمهدی ؛ سخنگوی ناجا به زودی در خصوص این ماجرا و موارد مشابه اطلاعیه صادر خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز