کفپوش مناسب سالن ورزشی

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۲۶۸۱۵۱
کفپوش مناسب سالن ورزشی
یک سالن ورزشی تمام عیار می‌بایست حتماً با کفپوش ورزشی مناسب کفسازی شده باشد تا بتوان آن را ایمن دانست.

به گزارش برنا، یک سالن ورزشی تمام عیار می‌بایست حتماً با کفپوش ورزشی مناسب کفسازی شده باشد تا بتوان آن را ایمن دانست. از آنجا که ورزش کردن با حرکات بدنی همراه است، در مرحله‌ی اول می‌بایست فضای سالن ورزشی برای سلامت ورزشکاران ایمن سازی شود. کف سالن نیز فقط و فقط با خرید کفپوش ورزشی ایمن خواهد شد، خوشبختانه کفپوش ورزشی در داخل کشور و با دست توانای تولید کنندگان داخلی تولید و عرضه می‌شود. بنابراین امکان خرید این محصول به میزان مورد نیاز در داخل کشور فراهم است، اما باید بدانید بهترین نوع کفپوش ورزشی کدام است تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید. پس از خواندن ادامه‌ی مطلب غافل نشوید.

درباره کفپوش ورزشی چه می‌دانید؟

کفپوش‌های ورزشی که جنسی فومی دارند از گرانول تولید شده و از گذشته تا به امروز برای سالن‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. سالن‌های بدنسازی، ایروبیک، و... همگی می‌بایست با کفپوش فومی پوشانده شوند تا ورزکار با خیال آسوده در سالن به ورزش و تقویت عضله بپردازد. این نوع کفپوش مزایای مختلفی دارد که به شرح زیر می‌باشد:

  • مقتومت بالا در برابر ضربات
  • محافظت کننده از اندام بدن انسان در حین ورزش
  • انعطاف پذیری بالا و قابلیت حمل با خودروهای سواری
  • قابل استفاده در فضاهای کوچک و بزرگ
  • طول عمر بالا و قابل استفاده در فضای آزاد
  • قیمت مقرون به صرفه و متعارف

کفپوش فوم دار ورزشی گزینه‌ای است که از نظر متخصصین و کارشناسان زبده نیز تایید شده و صاحبان سالن‌های ورزشی می‌بایست با نهایت اطمینان برای خرید به میزان مورد نیاز اقدام کنند. البته لازم است پیش از خرید با انواع کفپوش ورزشی نیز آشنایی داشته باشید تا با آگاهی کامل بهترین انتخاب را برای سالن ورزشی خود داشته باشید. به طور کلی خرید کفپوش به اندازه خرید دستگاه‌های ورزشی دارای اهمیت می‌باشد.

انواع کفپوش فومی را بشناسید!

یکی از هوشمندی‌های تولید کنندگان کفپوش ورزشی فومی آن است که برای تولید این نوع از کفپوش مخصوص دو مدل کاربردی را طراحی و اجرا کرده‌اند. این خلاقیت موجب می‌شود که افراد اختیار داشته باشند تا مدل مورد علاقه‌ی خود را انتخاب و خریداری نمایند. به طور کلی کفپوش فوم دار ورزشی در دو مدل طراحی و عرضه می‌شوند که عبارت هستند از:

  1. پازلی: از جمله معروف‌ترین کفپوش‌های فومی می‌توان به مدل پازلی اشاره کرد که در رنگبندی متنوع تولید شده و در مهد کودک‌ها، فضاهای بازی کودکان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کفپوش که کاملاً مناسب سالن‌های ورزشی می‌باشد، شکلی پازلی داشته و درون قطعه‌های دیگر وصل خواهد شد تا کل کف زمین را به صورت یکدست پوشش دهد. این نوع کفپوش ورزشی به راحتی قابل نصب یا حمل می‌باشد و به همین علت میزان فروش بالایی دارد.
  2. رولی: نوع دیگری که تولید کنندگان برای تولید کفپوش طراحی کرده‌اند، مدل رولی کفپوش ورزشی است. قیمت کفپوش رولی به صورت متری است و زمانی که در محل نصب می‌شود، کاملاً یکدست جلوه می‌کند تا جایی که حتی خط مابین رول‌ها نیز مشخص نخواهد بود. این نوع کفپوش نیز در رنگبندی تولید می‌شود و نصب آسانی دارد، بنابراین بدون نگرانی می‌توانید به متراژ مورد نیاز خرید کنید.

دو مدل کفپوش ورزشی فوق از نظر کیفی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آن‌ها در شکل ظاهری می‌باشد. بنابراین بسته به متراژ فضای سالن می‌توانید یکی از دو مدل را انتخاب و خریداری نمائید تا از سلامت ورزشکاران حین ورزش اطمینان خاطر داشته باشید. لازم به ذکر است که این نوع کفپوش‌ها برای سالن‌های والیبال، بسکتبال و... نیز مناسب خواهد بود، به عبارت دیگر با نصب کفپوش فومی هیچ ممنوعیتی برای ورزش‌های مختلف وجود نخواهد داشت.

خرید کفپوش ورزشی

از بهترین تولید کننده خرید کنید!

اگر چه تعداد بالایی از مجموعه‌ها به صورت اختصاصی در زمینه تولید انواع کفپوش فوم دار ورزشی فعالیت می‌کنند، اما برای خرید تنها مجموعه‌هایی را انتخاب کنید که استانداردهای لازم برای تولید کفپوش را رعایت کرده باشند. بنابراین گول ظاهر کفپوش را نخورید و ضخامت، انعطاف پذیری و کیفیت محصول را به خوبی مورد بررسی قرار دهید؛ چرا که سلامت افراد بسیار حائز اهمیت است. چنانچه در سالن به علت نداشتن کفپوش مناسب ورزشکاری دچار آسیب شود، اجازه شکایت را خواهد داشت. به همین جهت خرید بهترین کفپوش ورزشی از برترین تولید کننده بسیار مهم می‌باشد.

قیمت کفپوش ورزشی چگونه تعیین می‌شود؟

کفپوش‌های پازلی به صورت تایلی قیمت گذاری می‌شوند، اما کفپوش‌های رولی به صورت متری قیمت گذاری خواهند شد. قیمت کلی بستگی به متراژ فضای سالن شما دارد، اما از آنجا که این نوع کفپوش‌ها از فوم ساخته می‌شوند قیمت بالایی ندارند. برای خرید کفپوش ورزشی تنها کافی است متراژ فضا و مدل انتخابی خود را در اختیار فروشنده قرار دهید تا بتواند هزینه کلی را تعیین کند. ابته ناگفته نماند که پرداخت هر مبلغی در برابر طول عمر بالای این نوع کفپوش‌ها و مزایایی که دارند به هیچ وجه چشمیگری نخواهد بود. به علاوه اگر سالن ورزشی از همه نظر کامل باشد مبلغ پرداختی بابت خرید کفپوش ورزشی خیلی زود بازگشت داده خواهد شد. از طرفی از آنجا که این نوع کفپوش‌ها بدون نیاز به نصاب قابل نصب خواهد بود، تنا می‌بایست قیمت کفپوش ورزشی را بپردازید و هزینه‌های اضافی به دنبال نخواهد بود. پس بدون دغدغه و نگرانی درباره قیمت کفپوش فقط و فقط به دنبال بهترین مرجع خرید باشید.

کفپوش ورزشی نیاز به مراقبت ندارد!

از آنجا که این نوع کفپوش‌ها جنسی لاستیکی دارند، دغدغه‌ی زیادی برای نگهداری از آن‌ها وجود ندارد. این نوع کفپوش‌ها تنها با یک دستمال نمناک تمیز خواهد شد و لک هیچ ماده‌ای بر روی آن باقی نمی‌ماند. به همین جهت تمیز کردن کف سالن‌ها نیز زمان زیادی صرف نخواهد کرد، بنابراین طبیعی است که این نوع از کفپوش‌های فومی طرفدار زیادی داشته باشد. اگر چه نباید اشیاء تیز را روی کفپوش‌ها پرتاب کرد، اما مقاومت آن‌ها در برابر چنین ضرباتی نیز بالا است. چنانچه مایلید کف سال دیر به دیر نیاز به نظافت پیدا کند، خرید رنگ‌های تیره بهترین پیشنهاد خواهد بود. لازم به ذکر است که رنگ تاثیری روی قیمت کفپوش ندارد، پس با اختیار کامل و با توجه به دیزاین کلی سالن رنگ را انتخاب کنید، زیرا رنگ کفپوش تاثیر بسزایی در بزرگ یا کوچک نشان دادن فضای داخلی خواهد داشت.

خرید کفپوش ورزشی

اصولی خرید کنید، تا ضرر نکنید!

شرکت گامان تزئین جاوید را انتخاب کنید تا برای خرید کفپوش ورزشی دچار مشکل نشوید، این مجموعه که متشکل از افراد متخصص و زبده است بهترین مرجع برای دریافت مشاوره و خرید به شمار می‌رود. این شرکت تخصصی با دانش روز دنیا در زمینه دیزایت داخلی فعالیت تخصصی دارد و بخشی از تخصص این مجموعه در زمینه انواع کفپوش است. اگر چه این شرکت تخصصی در تهران واقع شده است، اما برای دسترسی به کارشناسان آن نیازی به مراجعه حضوری نیست. به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت نیز می‌توانید درباره خرید کفپوش ورزشی اطلاعات کسب کنید، تنها کافی است وارد سایت این مجموعه شوید.

برای دسترسی به گامان تزئین جاوید تنها کافی است نام این مجموعه را در صفحه‌ی جستجوی گوگل خود وارد کنید تا به کارشناسان این مجموعه ارتباط پیدا کنید. این سایت دارای نشان اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌یاشد، به همین جهت هر گونه فعالیت اعم از خرید از این مجموعه کاملاً قانونی خواهد بود. با گامان تزئین جاوید می‌توانید خریدی اصولی را تجربه کنید و بدون ذره‌ای ضرر بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. همچنین شما می‌توانید این مجموعه را از طریق صفحه‌ی اینستاگرام نیز دنبال کنید و با دیگر خدمات آن آشنا شوید.

شما می توانید برای مشاهده انواع کفپوش به صفحه ( https://gamantj.com/flooring-types/ ) سر بزنید و از راهنمایی مشاوران بهره بگیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز