ارائه گزارش توزیع اعتبارات دستگاه ها مطابق بودجه ٩٧ در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران/ شهرستان بهارستان در صدر تحقق مصوبات سفر استاندار

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۳:۲۸
کد خبر: ۷۲۶۴۴۸
ارائه گزارش توزیع اعتبارات دستگاه ها مطابق بودجه ٩٧ در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران/ شهرستان بهارستان در صدر تحقق مصوبات سفر استاندار
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت:شهرستان بهارستان با ١٠٠ درصد اجرای تعهدات تا خردادماه ٩٧ ،بیشترین میزان اجرای مصوبات سفر استاندار را در میان ١٣ شهرستان تاکنون دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ نعمت الله ترکی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به پیگیری اجرای مصوبات سفر استاندار تهران به ١٦شهرستان استان گفت: در پی سفر استاندار تهران به شهرستان های استان،٧٣٠ مصوبه تعیین شد که جلسات پیگیری اجرای مصوبات ١٣ شهرستان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکنون انجام شده است.

وی افزود: شهرستان بهارستان با ١٠٠ درصد اجرای تعهدات تا خردادماه ٩٧ ،بیشترین میزان اجرای مصوبات سفر استاندار را در بین شهرستان های استان به جز تهران،ری و شمیرانات دارد.

به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار  ٥٢٩ مصوبه١٦ شهرستان استان تهران به جز تهران،ری و شمیرانات است .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به رعایت اصل تطبیق برنامه های اقتصاد مقاومتی استان با برنامه ششم توسعه اشاره و عنوان کرد: از سال ٩٧ توازن منطقه ای در بخش عمرانی و برنامه ریزی در بودجه در نظر گرفته شده است.

ترکی با اشاره به اصل بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در سال ٩٧، ادامه داد: بودجه جاری استان تهران ٦٥٠ میلیارد تومان است که ٥٠٠ میلیارد تومان آن صرف پرداخت حقوق و دستمزد (پیمانی،رسمی و قراردادی) می شود.

وی به اصلاح هزینه بودجه جاری در دستگاه ها برای سال ٩٧ اشاره کرد و افزود:دولت تدبیر و امید شفاف ترین بودجه جاری و عمرانی را از سال٩٢ تاکنون داشته است.

در ادامه براساس گزارش ارائه شده از سوی عسگری،معاون هماهنگی امور برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در توزیع اعتبارات سال ٩٧؛طبق ماده ٨٠ قانون برنامه ششم در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی( طلاق،اعتیاد،مفاسد اجتماعی،حاشیه نشینی،کودکان کار و زنان سرپرست خانوار) ٤٥٠ میلیارد تومان اعتبار برای کل کشور پیش بینی شده است.

وی به منابع در نظر گرفته شده برای تکمیل طرح های کشاورزی،حمل و نقل عمومی،کارورزی و جوانان،بازسازی و نوسازی صنایع و اشتغالزایی نیز اشاره کرد.

عسگری با بیان اینکه٥٤ درصد درآمد کشور را استان تهران تامین می کند افزود: رشد اعتبارات مصوب استانداری تهران در سال ٩٧ نسبت به ٩٢،  ١١٨ درصد است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: کارشناسان دستگاه های اجرایی استان تهران می توانند بودجه ریزی عملیاتی را در سطح کشور مدیریت کنند.

در پایان جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اعتبارات هزینه ای بر مبنای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد با رأی مدیران دستگاه های استان تهران مصوب شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز