عیدانه رادیو ارمنی برای ارمنی های ایران و جهان

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۲:۵۴:۰۰
کد خبر: ۷۹۱۸۳۲
عیدانه رادیو ارمنی برای ارمنی های ایران و جهان
رادیو ارمنی برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تدارک ویژه برنامه ای مفرح و معنوی، عید سال نوی میلادی را همراه با ارامنه ایران و جهان جشن خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ویژه برنامه آغاز سال 2019 میلادی در رادیو ارمنی از ساعت 22:50 روز دوشنبه دهم دی ماه / 31 دسامبر، آخرین روز سال 2018 بر روی موج اف ام فرکانس 5/99 بر ای هموطنان ارمنی در داخل ایران نیز آغاز خواهد شد.

ویژه برنامه عیدانه رادیو ارمنی برون مرزی به مدت دو ساعت دارای بخش های متنوع، شادی بخش و معنویت افزایی همچون پخش سرودها و شعرهایی متناسب با ایام و حال و هوای زمستان و برف و عید سال نوی میلادی، سنت ها و ارزش های فرهنگی ، سخنان خودمانی و صمیمانه مجریان رادیو ارمنی در موضوعات مختلف از جمله جشن های ارامنه در ایران خواهد بود.

اعلام لحظه ورود به سال 2019 ، حمد و ستایش خداوند ، تماس های تلفنی و پیام های تبریک شنوندگان ارمنستانی ، نمایش رادیویی با موضوع اخلاقی مناسب شب عید، پخش سخنان دلنشین و داستان بابانوئل و آرزوی بهترین ها برای همگان، مصاحبه با اسقف اعظم خلیفه گری تهران، مصاحبه با نمایندگان ارمنی مجلس شورای اسلامی نیز لحظاتی به یاد ماندنی را در آغاز سال نوی میلادی همراه با رادیو ارمنی برون مرزی ایجاد خواهد کرد.

پخش پیام رییس جمهوری اسلامی ایران و رییس مجلس شورای اسلامی به مناسبت سال نوی میلادی ، پیام اسقف ارامنه آذربایجان و اصفهان، یادی از بزرگان و درگذشتگان سال 2018 و انتظارات و برنامه ریزی ها برای سال 2019 نیز از دیگر بخش های ویژه برنامه عیدانه رادیو ارمنی خواهد بود.

رادیو ارمنی برون مرزی یکی از اعضای خانواده بزرگ رسانه ای برون مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر پخش رادیویی ، در فضای مجازی و  پایگاه اینترنتی رادیو (http://parstoday.com/hy) با بخش های گوناگون خبر و تفسیر و تولیدات چندرسانه ای و برنامه های آگاهی بخش مختلف و مناسب خواسته ی مخاطبان و اطلاع رسانی از آخرین رویدادهای جهانی به خصوص در حوزه ایران و ارمنستان، اخبار مربوط به ارمنیان ایران را در قالب متن و صوت و فیلم برای مخاطبان این رادیو، در فضای اینترنت تامین می کند.  جهت پوشش گسترده مخاطبان رادیو ارمنی، سایت اینترنتی و شبکه های اجتماعی با بخشهای گوناگون فرهنگی ، سیاسی ، علمی و ... در اختیار مخاطبان قرار دارد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز