روایت حکایت های کمال با محمود پاک نیت!

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۵:۳۱
کد خبر: ۹۱۴۸۸۳
روایت حکایت های کمال با محمود پاک نیت!
سریال «حکایت های کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر به زودی روی آنتن یکی از شبکه های تلویزیون می رود.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ محسن شایان‌فر تهیه کننده سریال «حکایت های کمال» درباره آخرین وضعیت این سریال توضیح داد: کارهای نهایی میکس موسیقی و صداگذاری همزمان با هم در حال انجام است و حدود دو هفته دیگر کل سریال تحویل داده می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه شبکه ای این سریال را پخش می کند، بیان کرد: دو شبکه قصد داشتند این سریال را روی آنتن خود ببرند اما شرایط ما با زمان پخشی که آن‌ها در نظر گرفته بودند، هماهنگ نشد و همچنان شبکه ای که قرار است این سریال را پخش کند، مشخص نیست.

تهیه کننده سریال «حکایت های کمال» با اشاره به اینکه تصویربرداری بخش هایی از سریال باقی مانده بود، اظهار کرد: ۲۶ مهرماه آخرین روز تصویربرداری این مجموعه بود که آخرین صحنه های باقی مانده نیز گرفته شد.

شایان‌فر در پایان درباره نگارش فاز دوم این سریال نیز مطرح کرد: سیناپس ۶۰ قسمت فاز دوم این مجموعه نوشته شده و نگارش فیلمنامه ای آن آغاز شده و قرار است پس از پخش فاز اول «حکایت های کمال»، پیش تولید فاز جدید را آغاز کنیم.

«حکایت‌ کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می‌شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در مرکز سیما فیلم برای شبکه دو سیما تولید می‌شود و ۱۵۰ قسمت دارد و در دهه ۴۰ می‌گذرد.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، سولماز غنی، شهربانو موسوی، امیر نوری، یوسف صیادی، رامین ناصرنصیر، آرش نوذری، داریوش سلیمی، اکبر رحمتی، اکبر سنگی، سعید پیردوست، اکبر سنگی، عباس محبوب و محمد رضا شیرخانلو و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین این سریال اپیزودیک رفته‌اند.

منبع: صبا

نظر شما