ورزشگاه سردار آزادگان آماده میزبانی است/ بازی اول تیم شمس آذر ما را امیدوار کرد

۱۴۰۲/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۵:۳۷
کد خبر: ۱۵۱۱۱۸۷
ورزشگاه سردار آزادگان آماده میزبانی است/ بازی اول تیم شمس آذر ما را امیدوار کرد
رئیس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: با اقدامات انجام شده و بسیج امکانات خوشبختانه فاز اول آماده سازی ورزشگاه سردار آزادگان به پایان رسیده و آماده میزبانی در قزوین هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ استاندار قزوین به همراه سعید وکیلی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و حسین  باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان ضمن بازدید از روند آماده سازی ورزشگاه سردار آزادگان در جریان نحوه اجرای طرح های تعمیراتی و  نوسازی این مجموعه قرار گرفتند.

photo_2023-08-15_13-50-55

حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوصحوادث رخ داده وآماده شدن ورزشگاه اظهارداشت: متاسفانه در همان ابتدای شروع لیگ با مشکلات غیر قابل پیش بینی روبرو شدیم و بدلیل حضور یک بازیکن با مدرک جعلی در تیم شمس آذر از سوی تیم سایپا شکایتی مطرح و با کسر سه امتیاز از باشگاه، شوکی به تیم وارد شد.

وی اضافه کرد: متعاقب آن چند باشگاه دیگر در کمیته انضباطی شکایتی را مطرح کردند و چند مورد هم انصراف دادند و در ادامه شهرداری همدان هم شکایت کرد و مشکلات بیشتر شد.

photo_2023-08-15_13-50-59

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین یادآورشد: با پیگیری استاندار محترم، شهردار و شورای شهر و هیئت فوتبال در حال رایزنی  هستیم تا تیم شهرداری همدان از شکایت خود منصرف شود که تقریبا به نتیجه رسیدم و امیدواریم این مشکل هم برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که علیرغم اینکه برخی تیم های شاکی هیچ انتفاعی از شکایت نداشتند چرا این شکایت مطرح شد گفت: باید دانست بازیکن مطرح شده کمترین بازی و کمترین تاثیرگذاری در نتایج تیم شمس آذر را داشته و تیم ها منتفع نمی شدند اما مسئولان تیم سایپا تصور می کردند اگر شمس آذر از لیگ برتر کنار برود شاید بتوانند به لیگ راه یابند اما در عمل هم اینگونه نشد.

photo_2023-08-15_13-49-39

باجیوند تصریح کرد: این حوادث کمی تمرکز تیم ومربی و مسئولان باشگاه را بر هم ریخت اما امیدواریم با رایزنی های انجام شده شاهد رفع ظلم به باشگاه شمس آذر باشیم.

فاز اول ورزشگاه سردار آزادگان آماده است

باجیوند در خصوص آماده شدن ورزشگاه سردار آزادگان برای میزبانی در اولین بازی در مقابل هوادار تهران تصریح کرد: برای آماده سازی ورزشگاه اقدامات زیادی از مدتها قبل انجام شده و چون مشکلات عدیده داشتیم عملیات آماده سازی در دو فاز تعریف و قرار شد فاز اول توسط اداره ورزش و جوانان و قسمت دوم توسط شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش انجام شود.

photo_2023-08-15_13-50-14

این مسئول ورزشی بیان کرد: در فاز اول بخش های حفاظتی و ورودی بازیکنان، حفاظ ها، گیت ها، درب های ورودی و خروجی، محفوظ کردن دربهای ورود به مجموعه، محافظ های کنار کاسه، ایجاد رمپ و پله های اضطراری برای ورود خودروهای اورژانس و پزشک، جایگاه خبرنگاران و مسیر حضور در اتاق کنفرانس و جداسازی ها آنها انجام شده است.

photo_2023-08-15_13-50-49

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین یادآورشد: این تغییرات قابل مشاهده است و دستک هایی در دور کاسه مقابل جایگاه تماشاگران هم ایجاد شده که کسی پرتاب نشود و یک لایه دوم برای ورود افراد و منع دسترسی به اشیا در رینگ هم ایجاد شده است.

وی بیان کرد: با همکاری شهرداری قزوین آماده سازی پارکینگ ها با عملیات تسطیح انجام شده و مسیر ورودی اتوبان آماده می شود تا تماشاگران بتوانند براحتی وارد ورزشگاه شده و از همان مسیر هم خارج شوند.

photo_2023-08-15_13-50-43

باجیوند اظهارداشت: همچنین ورودی تیم میهمان و ورودی تماشاگران تیم میهمان در حال تکمیل شدن است و دسترسی ها و رختکن و کمدها تعویض شده و نقاشی نیز به پایان رسیده و اتاق های ماساژ، اتاق مربی و بازیکنان و سیستم سرمایشی و گرمایشی هم آماده شده است.

وی اضافه کرد: اتاق های دوپینگ، داوران و عوامل برگزاری هم در فاز اول به پایان رسیده و به  نحو مطلوبی بهینه سازی شده و در این فاز توانستیم چمن را هم اورهال کنیم و انصافا زمین چمن خوبی مهیا شده است.

photo_2023-08-15_13-50-38

باجیوند گفت: در قسمت های CIP و VIP  با ایجاد سکوها و اضافه شدن صندلی ها ظرفیت بیشتری برای تماشاگران ایجاد شده و می توانیم میزبان پیش کسوتان هم باشیم.

آماده شدن سکوی تماشاگران زن

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در ادامه در خصوص بسترسازی برای حضور بانوان در ورزشگاه نیز گفت: یک قسمت از ورزشگاه برای بانوان پیش بینی شده و در صورت تایید شورای تامین و سازمان لیگ و صدور مجوز می توانیم میزبان بانوان هم باشم.

photo_2023-08-15_13-50-09

وی اظهارداشت: آماده شدن قسمت دوم ورزشگاه با شرکت توسعه و تجهیز است که در این مرحله آب بندی سکوها در دست اجراست زیرا اکثر سکوها نشتی و قسمت زیر سقف و تاسیسات ریزش آب دارد.

باجیوند افزود: همچنین تعویض صندلی ها در دست اقدام است که البته به بازی اول نمی رسد اما در بازی دوم خانگی این بخش را هم آماده می کنیم و از آقای عسگریان مدیر شرکت توسعه درخواست کرده ایم در این بخش تسریع شود.

وی بیان کرد: همچنین اسکوربرد ورزشگاه تعمیر شده و امروز برای راهنمایی دستگاههایی که در میزبانی مشارکت دارندجلسه ای با حضور افسر امنیتی برگزار می شود تا توصیه ها و شرح وظایف هم تعیین شود.

باجیوند در خصوص فروش اینترنتی بلیت هم گفت: فروش بلیت اینترنتی از بازی های بعدی از طریق سامانه صورت می گیرد و جایگاه مشخص خواهد شد ولی بازی اول فردا هنوز نمی دانیم به بلیت فروشی برسیم.

photo_2023-08-15_13-50-33

هدف گذاری ما ماندن تیم در لیگ برتر است

وی در پاسخ به این سوال که در فصل اول چه جایگاهی را برای تیم پیش بینی می کنید اظهارداشت: با اتفاقاتی که رخ داده و کار را سخت کرده اما تیم خوبی بسته شده و اولین بازی در مقابل استقلال خوزستان در دمای بالای 40 درجه ما را بسیار امیدوار کرد و اگر بدشانسی و بی تجرگی نشده بود می توانستیم پیروز اولین بازی هم باشیم اما هدف گذاری مسئولان تیم ابتدا ماندن در لیگ و سپس کسب جایگاهی مناسب در جدول است.

photo_2023-08-15_13-50-05

باجیوند اضافه کرد: خوشبختانه امروز در یک اتحاد مثال زدنی کل مجموعه استان اعم از استاندار، نمایندگان، مدیرکل ورزش، هیئت فوتبال، مسئولان و مردم حامی جدی تیم و پشتیبان آن هستند وامیدواریم فصل خوبی داشته باشیم و تیم شمس آذر بتواند نماینده شایسته ای برای مردم استان قزوین باشد.

گفتگو: محمدرضا جباری

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز