اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۹:۰۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۳۷۳۱
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

وزیر دفاع:

می‌توانیم با دشمن از فاصله هزار کیلومتری مقابله مؤثر داشته باشیم/ محدودیتی در ساخت و تکثیر موشک‌های کروز دریایی نداریم

وزیر دفاع گفت: واقعیت این است که امروز ما از موشک‌های کروز دریایی با برد بیش از هزار کیلومتر با توانایی‌های بالا بهره‌مندیم و می‌توانیم با دشمن از فاصله هزار کیلومتری مقابله مؤثر داشته باشیم و محدودیتی در ساخت و تکثیر این موشک‌ها نداریم.

///

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی:

کمیسیون شوراها اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را بررسی می‌کند/ هنوز به جمع بندی نرسیدیم

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های در دستور کار این کمیسیون، خبر داد و گفت: کمیسیون شوراها اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را بررسی می‌کند.

///

رئیس جمهور:

گفتمان کشور در مقابله با بیماری کرونا، "سلامت بعلاوه فعالیت" است/ کلاس دانشگاه‌ها باید در جاهایی که امکان پذیر است حضوری و فعال باشد

رئیس جمهور گفتمان کشور در مقابله با بیماری کرونا را "سلامت بعلاوه فعالیت" و گفتمان ضد انقلاب را "سلامت منهای فعالیت" خواند و تاکید کرد که حفظ سلامت مردم برای ما اولویت اول است اما در کنار آن و ضمن مراعات همه اصول بهداشتی، باید همه فعالیت های ضروری جامعه نیز جریان داشته باشد.

///

بیانیه سفارت ایران در کابل درباره سفر هیأت ایرانی به افغانستان

سفارت ایران در کابل درباره سفر هیأت ایرانی به افغانستان تاکید کرد: هیأت ایرانی در راستای پیگیری سیاست‌ اصولی بقای ساختار جمهوریت و قانون اساسی به منظور رایزنی با مقامات ارشد افغانستان، به کابل سفر کرد و در همه دیدارها بر ضرورت وحدت کلمه نیروهای سیاسی افغانستان تأکید کرد.

///

رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

دولت را تخریب می‌کنند تا شانس رای آوردن داشته باشند/ برخی تا چهار سال منتقد می‌مانند و تخریب می‌کنند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: هر چه به زمان انتخابات نزدیک شویم، چون برخی نمی‌توانند خود را اثبات کنند بنابراین سیاست تخریب رقیب را در پیش می‌گیرند.

///

یک چهره اصلاح‌طلب:

چهار نفر در مسجد جمع می‌شوند و اسمش را جمنا می‌گذراند/ در زمان انتخابات افراد با یک چای خوردن، وارد لیست می‌شوند/ اصلاح طلبان به هیچ عنوان تخم مرغ‎های خود را در سبد همسایه‌ها، نمی‌گذارند

یک چهره اصلاح‌طلب گفت: شرایط سیاسی امروز ایران بهترین فرصت برای آفتاب پرست‌ها و هواشناسان است اما این دفعه تکلیف اصلاح‌طلبان با خودشان روشن است و به هیچ عنوان، اعتبارشان را فدای نیروهای ناشناخته یا از نظر سیاسی نامشخص نمی‌کنند و به هیچ عنوان تخم مرغ‎های خود را در سبد همسایه‌ها، نمی‌گذارند.

///

سرانجام دورهمی احمدی‌نژادی‌ها در مجلس/ حدادی: اشخاص معیار نیستند

تایید ضمنی شمس‌الدین حسینی و علی نیکزاد از شکل‌گیری جمع احمدی‌نژادی‌ها در مجلس منجر به طرح این سوال می‌شود که با گذشت بیش از چهار ماه از شروع به کار مجلس یازدهم آیا نشست‌های احمدی‌نژادی‌های مجلس، همچنان ادامه دارد یا خیر.

///

با دستور رئیس‌جمهور؛

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مدارس با دستور رئیس جمهور توسط وزیر آموزش و پرورش نواخته شد.

///

دستور جلسات کمیسیون‌های تخصصی؛

هفت وزیر کابینه به مجلس می‌روند

وزرای خارجه، ارتباطات و فناوری ارتباطات، راه و شهرسازی، علوم و تحقیقات، اقتصاد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشاورزی جهت پاسخ به سوالات نمایندگان و ارائه گزارش در جلسات هفته جاری کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز