آزادی یازده زندانی غیرعمد در ارومیه

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۳:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۸۱۸۶
آزادی یازده زندانی غیرعمد در ارومیه
علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان: یازده زندانی غیر عمد در ارومیه در جشن گلریزان به آغوش خانواده برگشتند.

علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد که از شبکه استانی سیمای آذربایجان غربی به صورت زنده پخش می شد گفت:آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ماه ضیافت الهی برکت کار را صد چندان می کند چرا که بازگشت زندانی به آغوش خانواده شادی و خوشحالی توصیف ناپذیری هم برای خانواده زندانی و هم خیرین خدا دوست به همراه دارد.

گروسی ادامه داد: این سنت حسنه اسلامی سالهاست در کشور به راه افتاده و جلوه های الهی و معنوی و نوعدوستی انسان هم در محضر خداوند متعال و هم در مقابل چشمان جهانیان به نمایش در می آید تا همه ببینند که مردم شریف و انساندوست ایران اسلامی خود را در مشکلات و سختی های یکدیگر شریک می دانند و در کنار هم قرار می گیرند تا آن را به شادی بدل نمایند.

رئیس ستاد دیه استان حضور موثر خیرین و نیکوکاران استان را مایه دلگرمی دانست و از همه افراد توانگر و متمکن خواست تا مال خود را با صرف در امور خیریه برکت بیشتر و ذخیره عقبی قرار دهند.

a9964c71-6b2b-48ca-a5b1-faa375bf33aa

گروسی در طی این مراسم که با حضور تعداد محدودی از خیرین و در محل صداوسیمای مرکز استان برگزار می شد از آزادی تعداد یازده نفر در روز عید فطر خبر داد و با امضای حکم آزادی زندانیانی که وجوه محکومیت آنها توسط خیرین تامین شده بود ابراز  امیدواری کرد با مشارکت بیشتر مردم شاهد آزادی تعداد بیشتری از محکومان باشیم.

رئیس کل دادگستری استان در بخش دیگری از صحبتهای به اهمیت کاهش جمعیت کیفری زندانها در سند تحول قوه قضائیه اشاره وبیان داشت در این سند متعالی نگاه ویژه ای به بحث کاستن از تعداد زندانیان با استفاده از راهکارها وتاسیسات قانونی شده ودادگستری استان هم از تمام این ظرفیتها بهره می گیرد تا کمترین معرفی به زندان را شاهد باشیم چرا که معتقدیم مجازات حبس کمترین کارایی را در اصلاح ومجرمین دارد وحتی در برخی مواقع آثار منفی آن بیشتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز