۱۴ تا ۱۶ اسفندماه

هشتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی "مدرسه ایرانی معماری ایرانی"

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۰:۴۹
کد خبر: ۷۷۸۸۵۱
هشتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی
هشتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی «مدرسه ایرانی، معماری ایرانی» ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه سال جاری در چهار بخش علمی، طراحی، طرح‌های اجرا شده و عکاسی در دانشگاه یزد برگزارمی‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا؛ دکترنریمان فرح‌زا دبیر علمی این همایش با اعلام این خبر گفت: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در راستای اجرایی کردن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری و ابلاغیه رییس جمهوری، با همکاری دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد و جمعی از صاحب نظران در عرصه معماری کشور، هشتمین همایش و نمایشگاه ملی و اولین همایش بین المللی"مدرسه ایرانی معماری ایرانی در تراز سند برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری" را در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌کند.

وی افزود: ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها، جامعه فنی، مهندسی و معماری، استادان دانشگاه و دانشجویان از مخاطبان اصلی این رویداد علمی هستند.

دکترفرح‌زا اظهارکرد: هویت بخشی به فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی و احیای معماری اسلامی ایرانی با رعایت الگوهای بومی، الگوهای توسعه پایدار در آمایش سرزمین و اقتضائات محیط‌های آموزشی، تربیتی و جمعیتی، مکان‌یابی مدارس و مراکز، تکنولوژی ساخت و صنعتی‌سازی، مدرسه سبز و ملاحظات ارگونومیک و فضاهای آموزشی ازجمله موضوعات و محورهای این همایش است.

دبیرعلمی همایش یادآورشد: متقاضیان برای شرکت دراین همایش می‌توانند چکیده مقالات خود را تا ۱۰ آذرماه و طرح‌ها را تا ۱۵ بهمن ماه به دبیرخانه همایش واقع در اداره کل نوسازی مدارس استان یزد ارسال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز