پرواز پژو به داخل دره/ شمار کشته و زخمی‌ها اعلام شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۸۳۲۲
پرواز پژو به داخل دره/ شمار کشته و زخمی‌ها اعلام شد
رئیس اداره تصادفات پلیس تهران بزرگ از سقوط یک سواری پژو به داخل دره خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی یک فوتی و یک مصدوم در پی داشت.

به گزارش برنا؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس تهران بزرگ گفت: ساعت 01:30 بامداد امروز  در مسیر اتوبان خرازی ، ازگیل آباد، جاده سایت مقابل تیر برق151  یکدستگاه سواری پژو به داخل دره سقوط می کند که متاسفانه یکی از سرنشینان آن  آن در اثر شدت حادثه در دم فوت و یکی دیگر به شدت مصدوم می گردد  .

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه 22 پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او گفت : تیم اورژانس نیز سریعا در محل حاضر و خدمات امدادی و درمانی را انجام دادند.

رئیس اداره تصادفات پلیس تهران  گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار سنگین ترافیک به جهت تماشای حادثه  بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن از محل پرتگاه توسط جرثقیل  این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت .

او علت این حادثه را عدم توانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد .

مومنی بیان کرد : علیرغم توصیه های  مکرر پلیس راهور در خصوص توجه و تمرکز رانندگان به رانندگی در حین حرکت و دقت کافی داشتن در حین ورود به پیچ ها باز هم شاهد برزو اینگونه حودث در سطح معابر  و جاده ها هستیم وی از رانندگان خودروها خواست تا در حین رانندگی تمام توجه خود را به خودرو و رانندگی معطوف دارند و چنانچه خستگی و خواب آلوده هستند به هیچ عنوان رانندگی ننمایند .

در انتها موُمنی باز هم اشاره کرد : امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز