غربالگری بیش از ۱۱ هزار مسافر در مرز شلمچه

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۶:۴۹
کد خبر: ۱۱۹۷۱۵۱
غربالگری بیش از ۱۱ هزار مسافر در مرز شلمچه
۱۱ هزار و ۸۹۷ مسافر ورودی از مرز شلمچه از سوی هلال احمر شهرستان خرمشهر غربالگری کرونایی شدند.

به گزارش برنا؛ امید اسکندری، رئیس جمعیت هلال احمر خرمشهر با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون نیرو‌های هلال احمر خرمشهر در مرز شلمچه برای انجام غربالگری مسافران ورودی در این مرز حضور داشتند گفت: علاوه بر آن اعضای جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر خرمشهر در پایانه مسافربری هجرت، ایستگاه راه‌آهن انجام تست کرونا و تب سنجی از مسافران را برعهده دارند.

امید اسکندری به مشارکت ۳۵ نفر از نیرو‌های داوطلب جوانان و امداد در طرح ناظران سلامت اشاره کرد و افزود: این داوطلبان برای خدمات رسانی در۲ مکان بسیار حساس و شلوغ مثل پایانه هجرت خرمشهر و راه آهن جهت گرفتن تست راپید از مسافران فعالیت دارند.

او به توزیع ۵۵ هزار عدد ماسک بین دانش‌آموزان خرمشهر در زمان برگزاری امتحانات خبر داد و گفت: توزیع حدود ۱۲۰ بسته حمایتی در۲ مرحله بین نیازمندان از دیگر خدمات ارائه شده به شهروندان خرمشهری است.

اسکندری برگزاری ۲ دوره آموزش کمک‌های اولیه ویژه خواهران و برادران در ۲ مرحله را از دیگر فعالیت‌های جمعیت هلال احمر خرمشهر برشمرد و گفت: دوره‌های تخصصی ویژه نجات‌گران در خصوص موضوع اسکان، جاده‌ای و سیلاب در خرمشهر برگزار شد.

نظر شما