شهردار منطقه ۱۷ خبر داد

نصب ۸۰ عدد تجهیزات ترافیکی در طرح استقبال از نوروز

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۵۳۷۸
نصب ۸۰ عدد تجهیزات ترافیکی در طرح استقبال از نوروز
شهردار منطقه 17 گفت: در راستای رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری و به روزرسانی تجهیزات تعداد 80 عدد تجهیزات ترافیکی در معابر نواحی سه گانه منطقه نصب می شود.

به گزارش برنا؛ رضا شنگی شهردار منطقه 17 با اشاره به برخی از برنامه های طرح استقبال از نوروز 1401، گفت: در راستای رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری و به روزرسانی تجهیزات، آشکارسازی و ایمن سازی، تعداد 80 عدد تجهیزات ترافیکی در معابر نواحی سه گانه منطقه نصب می شود.

وی به ساماندهی ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه اشاره و تصریح کرد: در غالب طرح ساماندهی ایستگاه ها، 46 سرپناه برای ایستگاه های اتوبوس نصب می شود. همچنین در همین راستا پاکسازی ایستگاه های اتوبوس مثل نظافت و شست و شو، رفع نقص، تجهیزات روشنایی، تعبیه صندلی و شیشه و نصب تایم تیپل در دستور کار قرار دارد.

 شهردار منطقه 17 اظهار کرد: در این طرح مرمت و تعویض علائم ایمنی ترافیکی شامل تابلو، بشکه، استوانه، جزیره ایمنی و تابلوهای هدایت مسیر در دستور کار قرار دارد و بیش از یک صدد از این تجهیزات به روزرسانی و تعویض می شوند.

 شنگی با اشاره به ساماندهی پل های عابر پیاده، گفت: 18 پل عابر پیاده شامل 6 پل مکانیزه و 12 پل عابر پیاده معمولی در سطح منطقه وجود دارد که تعدادی از آنها در این ایام بازسازی کامل می شوند که شامل بازسازی و تجهیز روشنایی، مرمت نرده ها، ترمیم سقف، کف پوش و رنگ آمیزی است. همچنین رنگ آمیزی پایه های المان های ترافیکی در دستور کار است.

وی تصریح کرد: در طرح استقبال از نوروز برخی دیگر از کارهایی که در دستور کار قرار دارد شامل بازدید و رفع نقص چراغ های راهنمایی رانندگی است. این کار با همکاری شرکت کنترل ترافیک شهر تهران بررسی و پایش کامل می شود که در صورت خاموشی چراغ راهنمایی رانندگی، نسبت به رفع آن اقدام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز