در راستای حضور ورزشکاران استان اردبیل در المپیاد ورزشی:

جلسه هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با روسای هیات های ورزشی برگزار شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۱:۲۸
کد خبر: ۱۲۳۳۷۹۰
جلسه هماهنگی  مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با روسای هیات های ورزشی برگزار شد
در راستای حضور ورزشکاران استان اردبیل در المپیاد ورزشی جلسه هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با روسای هیات های ورزشی برگزار شد.

به گزارش برنا از اردبیل، جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه معاون ورزش و رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی با روسای هیاتهای ورزشی، شنا، کشتی، شمشیر بازی، قایقرانی، فوتبال، جانبازان و معلولین،والیبال، ووشو و ناشنوایان در جهت بررسی برنامه های هیات در راستای توسعه و تقویت و ساماندهی این رشته های ورزشی برگزار شد.

دکتر سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این جلسه گفت: هیاتهای ورزشی در جهت ساماندهی و ارائه لیست ورزشکاران و تیم های ورزشی جهت حضور در مسابقات المپیاد ورزشی اقدام کنند.

او در خصوص تیم داری هیاتهای ورزشی افزود: هیاتهای ورزشی نمی توانند بصورت حرفه ای تیم داری کنند و این موضوع به بخش های خصوصی و باشگاه های خصوصی مرتبط است.

دکتر انوشیروانی با اشاره به اینکه ورزشکاران نیاز دارند که فعالیت و تمرینات ورزشی خود را بصورت حرفه ای ادامه دهند، تصریح کرد: روسای هیاتهای ورزشی نسبت به لیست ورزشکاران و تمرینات آنان برای حضور در پایگاه قهرمانی استان اقدام کنند تا ورزشکاران با آمادگی کامل در مسابقات ورزشی به خصوص در المپیاد ورزشی حضور پیدا کنند.

در ادامه این جلسه، محمدرضا برادران، معاون ورزش اداره کل با ارایه گزارش مختصری از فعالیت هیات های ورزشی و بررسی قوانین و مقررات آئین نامه ای هیاتهای ورزشی متذکرشد: روسای هیات های ورزشی نسبت به درج مشخصات ورزشکاران، مربیان و داوران در سامانه مبین اهتمام ویژه ای داشته باشند.

او افزود: لازم است هیات های ورزشی نسبت به شناسه ملی هیات اقدام کنند و در صورت عدم این مورد اداره کل هیچ گونه کمک مالی نمی تواند به هیات داشته باشد.

معاون ورزش اداره کل با اشاره به برگزاری اردوهای تیم های ملی در استان اردبیل اضافه کرد: روسای هیاتهای ورزشی توجه داشته باشند که در میزبانی از تیم های ملی و برگزاری مسابقات کشوری در استان، با هماهنگی اداره کل صورت گیرد تا شاهد تداخل اردو های تیم های ملی و مسابقات ورزشی نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز