پایان کلاس قرآن طرح اوقات و فراغت در سقز

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۵۴۵۵
کلاس های طرح اوقات و فراغت تابستان در خانه قرآن سبحان با حضور بیش از 30 دانش آموز در مقاطع مختلف سنی به پایان رسید.

  به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ آمنه عزیزی مدیر خانه قرآن سبحان شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: این مرکز قرآنی از سال۹۶ با کسب مجوز از سوی اداره تبلیغات اسلامی سقز، فعالیت آموزشی ـ تبلیغی خود را آغاز کرد و تاکنون در برپایی دوره‌های مختلف قرآنی، برای همه گروه سنی موفق بوده است.

وی در خصوص تعداد قرآن آموزان اظهار داشت: تاکنون حداقل ۱۵۰نفر از دانش آموزان(دختر وپسر) و ده نفر از والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کردن و آموزش دیدند.

وی گفت:حدودا ۲۰۰نفر از دانش‌آموزان هم مستقیم و غیرمستقیم در فعالیت‌های کانون‌ها (مسابقه نقاشی باموضوع قدس انشا محله همدل مسابقات قرآنی ختم جمعی قرآن درماه مبارک رمضان مراسم مولودی خوانی و محفل های انس با قرآن) شرکت کردند.

عزیزی اظهار کرد: بچه‌ها بیشتر از ۶سال تا۱۶سال هستند و والدین از ۲۷سال تا۳۵سال هستند که در فعالیت‌های خانه قرآن سبحان مشارکت دارند.

وی به گسترش فرهنگ قرآنی اشاره کرد و یادآور شد: طرح آموزش قرآن مدارس را برای دانش‌آموزان از یک سال پیش شروع کردیم و درصددیم این طرح را در سالتحصیلی جاری بای دانش‌آموزان ادامه دهیم.

عزیزی شکوفایی استعدادهای قرآنی را زمینه‌سز تقویت بعو معنوی جامعه دانست و بیان کرد: استقبال مخاطبان این خانه قرآنی از حفظ موضوعی قرآن کریم گامی موثر برای شکوفایی استعداد نوجچوانان و جوانان و بچه‌های مسجدی بود.

وی در خصوص ظرفیت فضای مجازی در ترویج فرهنگ قرآنی اظهارکرد: فضای مجازی برخلاف تصور اگر کنترل و هدایت شود فضای بسیارخوبی است و دانش‌آموزان با استفاده از این فضا می‌توانند پیشرفت کنند. مدیر خانه قرآن سبحان شهرستان سقز اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای خانواده‌ها نیز از دیگر فعالیتهایی بوده است که توسط این خانه قرآن به‌ویژه در ایام تابستان پیگیری و دنبال شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز