فرمانده انتظامی لرستان:

اجرای ۳ هزار و ۷۰۰ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان / افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۱:۲۰
کد خبر: ۱۲۴۶۱۸۲
اجرای ۳ هزار و ۷۰۰ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان / افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر
سردار یحیی الهی گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛سردار یحیی  در برنامه زنده گفتکوی ویژه خبری شبکه افلاک لرستان که  به منابست هفته نیروی انتظامی انجام گرفت ، اظهارکرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد شد.

او با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی (پلیس هوشمند و امنیت پایدار) ،افزود: تلاش می‌کنیم با روش‌های نوین، خدمات مورد نیاز مردم در کوتاهترین زمان ممکن و عمدتا به صورت غیر حضوری ارائه شود.

سردار الهی تصریح کرد: شش ماهه نخست امسال بیش از ۷۰۴ هزار تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ برقرار شده که ۲۵ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

او  با بیان اینکه کشف سرقت‌ها امسال در لرستان ۸۰ درصد افزایش یافته است ، گفت: ۲۱۶ باند حرفه‌ای سارقان منهدم شده که ۵ مورد سارقان مسلح بودند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اجرای ۳ هزار و ۷۰۰ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان گفت: در اجرای این طرح‌ها ۲ هزار و ۱۲۰ نفر دستگیر شدند.

سردار الهی گفت: با کشف ۳ هزار و ۴۳۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر شش ماهه امسال در لرستان میزان کشفیات مواد مخدر ۳۰ درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به کشف و ضبط ۲۵۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان، خاطرنشان کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق امسال ۱۳۲ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی لرستان حضور پلیس در محور‌های مواصلاتی و نیز استفاده از ابزار‌های الکترونیکی را در کاهش تصادفات موثر دانست وگفت: آمار تصادفات فوتی برون شهری ودرون شهری امسال به ترتیب ۴۰ و ۱۳ درصد کاهش یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز