معاون پارلمانی رییس جمهور : در دولت سیزدهم به فرهنگ بها داده می شود

۱۴۰۰/۰۹/۲۵ - ۲۳:۵۲:۴۳
کد خبر: ۱۲۷۴۸۱۵
معاون پارلمانی رییس جمهور : در دولت سیزدهم  به فرهنگ  بها داده  می شود
سید محمد حسینی گفت: در دولت سیزدهم علاوه بر رفع مشکلات معیشتی به فرهنگ هم بها داده می شود.

 به گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛  معاون پارلمانی رییس جمهور در آیین بهره برداری از ساختمان کتابخانه شهید باهنر بروجرد ، اظهار کرد:  ایجاد فضاهایی همچون سینما، کتابخانه و تالار زمینه ساز ایجاد رویدادهای فرهنگی است تا افکار و اندیشه غرب بر جوانان غالب نشود.

 حسینی با اشاره به وجود شخصیت های متعدد علمی و فرهنگی در بروجرد ، ضمن اهدای حداقل یکهزار جلد کتاب به کتابخانه باهنر این شهرستان، افزود:  پیشنهاد می شود مرکز خاصی برای  معرفی شخصیت و آثار نویسندگان، مترجمان، عالمان  اندیشمندان این  شهرستان ایجاد و نتایج اقدامات آنها  در این مکان به صورت تجمیعی نمایش داده شود.

او  با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر کتابخوانی و تقریر ایشان بر مقدمه برخی کتابها در راستای تشویق دیگران حتی مسوولان به مطالعه اظهار داشت: بیان واژه های جدید ، تعابیر تازه، طرح سوژه و ایجاد حرکتی که ایشان در جامعه رقم می زند علاوه بر استعداد ذاتی به دلیل سطح مطالعه عمیق و اشراف ایشان بر مسائل فرهنگی است.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: در دولت سیزدهم علاوه بر رفع مشکلات معیشتی به فرهنگ هم بها داده می شود.

 حسینی بیان کرد:  مشکلات معیشتی کارکنان زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه سازمان امور استخدامی و اداری مقایسه، بررسی و ترمیم حقوق ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز