تفاهم ساخت دو پلاتو نمایش در شهرستان رودان

۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۲:۰۹
کد خبر: ۳۰۳۰۸۸
تفاهم ساخت دو پلاتو نمایش در شهرستان رودان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان: در نشست مشترک با شهردار و شورای شهر رودان، ساخت دو پلاتو نمایش مورد تفاهم قرار گرفت.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد ضمن تاکید بر ظرفیت های بسیار خوب فرهنگی و هنری و به ویژه در حوزه نمایش شهرستان رودان گفت: طی چند سال اخیر تئاتر این شهرستان جهش قابل توجهی در حوزه نمایش داشته است و هنرمندان نمایش رودان توانسته اند با حضور در جشنواره های مختلف استانی، منطقه ای و فجر افتخارات زیادی را برای استان به ارمغان بیاورند.

وی افزود: با توجه به این ظرفیت غنی، امکانات و زیر ساخت فرهنگی و هنری موجود جوابگوی نیاز هنرمندان نیست و ضرورت دارد با همکاری شهرداری و سایر نهادهای مرتبط در فضای عمومی مکان های مناسب و کم هزینه برای تولید و ارائه آثار هنری و به خصوص نمایش فراهم شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به پروژه مجتمع فرهنگی – هنری شهرستان رودان اشاره کرد و اذعان داشت: بیش از ۹۰ درصد پروژه به اتمام رسیده است و امید داریم در بهمن ماه امسال همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری برسد.

درویش نژاد ساخت پلاتو نمایش در اماکن عمومی و پر رفت آمد را در ارتقای سطح فرهنگی و هنری جامعه ضروری دانست و اضافه کرد: نقشه طراحی شده برای ساخت پلاتو در شهرستان ها به گونه ای ترسیم شده که دارای کاربری چند منظوره باشد و سایر هنرمندان رشته های مختلف نیز بتوانند از آن برای تولید و ارائه آثار استفاده کنند.

وی یاد آور شد تفاهم ساخت ۱۰ پلاتو در شهر بندرعباس، ۴ پلاتو در شهرستان میناب با شهرداری و شورای شهر منعقد شده است که به زودی روند ساخت آن آغاز خواهد شد و در دیگر شهرستان ها نیز رابزنی ها در حال انجام است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت و همکاری شهردار و شورای شهر تقدیر و تشکر کرد و گفت: این تعامل و هم یاری می تواند الگوی مناسبی برای سایر نهادها و سازمان های فرهنگی در سطح کشور باشد.

در ادامه سید عبدالوهاب هاشمی شهردار رودان ضمن اعلام آمادگی کامل جهت ساخت پلاتو نمایش افزود: هنر و هنرمند نقش به سزایی در تلطیف روحیه جامعه و همچنین افزایش شور و نشاط اجتماعی دارند و ضرورت است فضاهای مناسب جهت اجرای اینگونه برنامه ها در اماکن عمومی ساخته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز