اخبار مهم گروه اقتصادی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۰۶۸۷۸
اخبار مهم گروه اقتصادی برنا
مطالب و اخبار مهم گروه اقتصادی امروز، سی آذرماه که در برنا منتشر شده به شرح زیر است:

خداحافظی با بی خانمانی!

برنامه های تدوین شده دولت برای سال 1400 هم چنین است» طی سال های 1399 و 1400 مقرر است بیش از 276 هزار واحد مسکن مهر نیز تکمیل و بهره برداری و این طرح خاتمه می یابد. طی سال های 1399 و 1400 مقرر است بیش از 40 هزار واحد مسکن روستایی تکمیل و بهره‌برداری گردد. با تامین اعتبار به میزان 1050 میلیارد تومان از محل تبصره 14 قوانین بودجه سنواتی تا پایان سال 1400، تکمیل و بهره برداری 91 هزار واحد مسکن برای مناطق محروم و مناطق روستائی درجنوب استان کرمان، کردستان، لرستان و ... برنامه ریزی شده که 36 هزار واحد آن تا پایان سال 1399 و 55 هزار واحد آن تا پایان سال 1400 صورت خواهد پذیرفت.

رکورد شکنی بیت کوین/ حرکت لایت کوین در مسیر بیت کوین

. قیمت بیت کوین در بازار آزاد امروز یکشنبه ۳۰ آذر ساعت ۰۸ با 495 دلار افزایش، 23,461 دلار معامله شد که  این نرخ نسیت به روز گذشته 2.15 درصد رشد داشته است. در حالی قیمت بیت کوین در روز جاری رشد داشته که نخر ارز پایین آمده است. به دنبال افزایش قیمت اولین رمز ارز جهان، هزینه انجام تراکنش‌ها در این شبکه نیز همراه با قیمت افزایش یافته است.

کلید قفل طرح کلید به کلید در دستان بانک مرکزی

نخستین گام‌هایی که آمریکا برای تحریم ایران برداشت تحریم خودروسازی بود زیرا از اهمیت این صنعت و و تأثیر تعطیلی آن بر اقتصاد ایران آگاه بودند؛ به خصوص تحریم صنعت تولید تولید کامیون که در ارتباط مستقیم با نوسازی صنعت حمل و نقل کالا و به نوعی شریان حیاتی کشور است، فشار مضاعفی بر جریان اقتصادی وارد می‌کند.

افت صادرات ایران به عراق در آذرماه/ باز شدن بخشی از منابع ایران در عراق

دبیرکل اتاق مشترک ایران و عراق با اشاره به افت صادرات ایران به این کشور در آذر ماه امسال، گفت: بخشی از منابع ایران درعراق که تلاش می‌کردیم باز شود، با گشایش‌هایی همراه شده که 2 مورد خرید هم انجام شده است.

١٠ روز می مانم تا مشکل حل شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که از هفته آینده به مدت ١٠ روز شخصا در سیستان‌وبلوچستان مستقر می‌شوم تا مشکلات ارتباطی روستاهای این استان رفع شود.

واریز سود ۹۰ شرکت سرمایه‌گذار از سامانه سجام

مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: امسال تا ۲۵ آذرماه تعداد ۹۰ شرکت بورسی از سامانه توزیع سود سجام استفاده کردند و بنابردرخواست سهامدار عمل شد.

 

 
 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز