بهترین و پرفروشترین برند (مارک) دوربین مداربسته کدام است ؟

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۴:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۷۰۷۷
بهترین و پرفروشترین برند (مارک) دوربین مداربسته کدام است ؟
هنگام خرید دوربین مداربسته اولین سوالی که به ذهنتان می رسد این است که چه مارکی بخریم ؟

به گزارش برنا، هنگام خرید دوربین مداربسته اولین سوالی که به ذهنتان می رسد این است که چه مارکی بخریم ؟

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است ؟

اگر یک سری به بازار بزنید می بینید که برند های مختلفی با قیمت های متفاوت هستند . برند هایی که حتی اسمشان به گوشتان هم نخورده است . بدون شک دچار سر در گمی می شوید . ما در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین برند های دوربین مداربسته بپردازیم تا شما راحت تر بتوانید دوربین مداربسته مورد نظر را انتخاب و تهیه نمایید .در بازار ایران حدود 100 برند مختلف از دوربین مداربسته وجود دارد .  هر کدام از این برند ها دارای محصولات متنوعی هستند که از تنوع قیمتی بالایی نیز برخوردارند .

معتبرترین برند های دوربین مداربسته موجود در بازارایران هایک ویژن ، داهوا ، دی لینک ، هایلوک ، شیائومی ، سونی ، اکسیس و ... هستند . قاعدتا محصولات برند های معتبر قیمت های بالاتری هم دارند .در این میان یک سری برند های دیگر هستند که به " NoName " معروفند و جزو برند های متفرقه به حساب می آیند و حتی بعضی از آن ها بی نام و نشانند .

اما قبل از اینکه به سراغ انتخاب برند بروید باید ببینید که دوربین را برای کجا و با چه هدفی می خواهید نصب کنید ؟

اگر پاسخ این سوال را مشخص کنید ، خیلی راحت تر می توانید تصمیم بگیرید .  چرا که هر کدام از این برند ها در یک زمینه و ویژگی خاص طراحی شده اند . برخی از آن ها دارای کیفیت تصویر خیلی خوبی هستند ، برخی دیگر دارای قابلیت های منحصر به فرد هستند ، برخی دارای دید در شب قوی تری هستند . اگر می خواهید دوربین را برای فضای خارجی نصب کنید ، حتما از دوربین های مداربسته ضد آب و گرد و غبار که دارای استاندارد های ip هستند استفاده کنید .

با توجه به نیاز خود باید اقتصادی ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید .

دوربین مداربسته هایک ویژن

شرکت هایک ویژن از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی و مداربسته در جهان است و صاحب امتیاز آن کشور چین می باشد . هایک ویژن بخش بزرگی از بازار جهانی را در دست دارد . یکی از اهداف شرکت هایک ویژن تولید دوربین های مداربسته با کیفیت خوب و قیمت مناسب است .

از دیگر ویژگی های دوربین های هایک ویژن می توان به نصب آسان و دوام بالای محصولات آن اشاره کرد . محصولات هایک ویژن دارای قابلیت هایی مانند فناوری تجزیه و تحلیل تصاویر مانند تشخیص عبور از خط، تشخیص چهره از طریق هوش مصنوعی هستند .

به دلیل اینکه برخی محصولات تقلبی در بازار هستند که از نام و برند هایک ویژن سو استفاده می کنند ( کالاهای تقلبی ) ، تا جایی که برایتان مقدور است محصولات هایک ویژن را از فروشگاه های معتبر تهیه  کنید .

برای اطلاعات بیشتر به صفحه خرید و قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن مراجعه کنید

دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته + دوربین استور

شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن تقریبا در یک سطح قرار دارد و محصولات آن ها ، معتبر ترین محصولات در جهان هستند .

داهوا همیشه در تلاش بوده که از بهترین و جدید ترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده کند . این شرکت همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه شرکت اختصاص می دهد . داهوا به داشتن کیفیت بالای تصویر معروف است و دارای سیگنال های تصویری قدرتمند است . دوربین های مداربسته داهوا و دوربین های هایک ویژن تقریبا در یک سطح قیمتی هستند . اما قیمت محصولات داهوا اندکی بالا تر است .

برای مثال در زمینه دوربین مداربسته پلاک خوان ، داهوا یکی از پیشتاز ترین برند هاست و هیچ برندی نتوانسته ای آن را بگیرد . پس اگر به دنبال دوربین مداربسته پلاک خوان می گردید و از نظر مالی مشکلی ندارید ، بدون شک دوربین پلاک خوان داهوا ITC237 PW1B IRZ ANPR یکی از بهترین گزینه هاست . این محصول داهوا دارای کیفیت 2 مگاپیکسل FULL HD 1080P می باشد . دارای قابلیت دید در شب تا فاصله 50 متری است و می تواند برای مکان های تاریک و کم نور گزینه ی مناسبی باشد . اتصال این دوربین به صورت تحت شبکه ( دوربین مداربسته آی پی ) بوده و همجنین دارای شیار کارت حافظه است و تا 64 گیگابت مموری کارت را پشتیبانی می کند  . بدنه این محصول ضد رطوبت و ضد ضربه است .

لیست قیمت انواع دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته شیائومی

دوربین مداربسته + دوربین استور

شرکت شیائومی در سال 2010 در کشور چین تاسیس شد . شرکت شیائومی در ابتدا به تولید گوشی های هوشمند پرداخت اما رفته رفته محصولات دیگری مانند دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نیز تولید کرد .

دوربین های مداربسته شیائومی پیشرفت بسیار خوبی از نظر کیفیت تا به امروز داشته اند . اگر بخواهیم از نظر قیمت دوربین های شیائومی را با دوربین های هایک ویژن و داهوا مقایسه کنیم ، می توان گفت که دوربین های شیائومی کیفیت تصویری نزدیک به دوربین های هایک ویژن و داهوا را با قیمتی بسیار کم تر و مناسب تر به شما ارائه می دهند .

پس اگر به دنبال یک دوربین مداربسته ارزان با کیفیت قابل قبول و قابلیت های زیاد هستید ، همین حالا می توانید وارد وبسایت دوربین استور به نشانی https://doorbinstore.ir شوید و از بین دوربین های مداربسته شیائومی یک محصول متناسب با نیاز خود تهیه کنید .

شیائومی دوربین مداربسته بی سیم و تحت شبکه را در مدل های متنوعی به تولید رسانده است .

ویژگی هایی که دوربین های شیائومی را از سایر برند ها متمایز می کند ، ویژگی هایی مانند قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios ، قابلیت چرخش ، قابلیت مکالمه دو طرفه ، نصب به صورت سقفی و دیواری ، نصب و راه اندازی آسان ، پشتیبانی از کارت حافظه ، کیفیت بالای تصاویر ، زاویه دید گسترده و ... است .

https://doorbinstore.ir/category/xiaomi

دوربین مداربسته دی لینک

دی لینک نیز همانند برند های قبلی که صحبت کردیم ، زا برند های معروف و معتبر در زمینه ی دوربین مداربسته ، تجهیزات شبکه و ... است . شرکت دی لینک یک شرکت چند ملیتی است اما مبدا اصلی آن کشور تایوان است . شرکت تجهیزات شبکه دی لینک در سال 1986 تأسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه ی تولید تجهیزات مخابراتی و شبکه است . در سال 2007 دی لینک سهمی تقریبا معادل 22% از بازار جهانی را داشت . در سال 2008 با عرضه محصولات وایفای توانست سهم 33 درصدی از بازار را در دست خود بگیرد .

محصولات دی لینک در بخش خانگی طیف وسیعی از تجهیزات شبکه شامل روتر، مودم ، سوئیچ های خانگی ، دوربین مداربسته ، تجهیزات هوشمند سازی خانه و لوازم جانبی را تامین می کند .

برند دی لینک دوربین های مداربسته وای فای و با سیم با کیفیتی را در انواع مختلف تولید می کند . این دوربین ها دارای تنوع زیادی هستند. به طور مثال کیفیت فیمبرداری آن ها از VGA تا Full HD متغیر است .

دوربین مداربسته سونی

شرکت سونی که یک برند ژاپنی قدیمی است که محصولات بسیار با کیفیتی را از قدیم تا کنون به بازار عرضه کرده است . سونی بیشتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته تحت شبکه فعالیت دارد . سونی یکی از بزرگترین تولید کننده های لنز دوربین عکاسی و دوربین مداربسته در دنیاست . سونی دیگر دوربین مداربسته آنالوگ تولید نمی کند و تولید دوربین مداربسته آنالوگ را از چرخه ی محصولات خود حذف کرده است .

برای اطلاعات بیشتر به سایت دوربین استور به آدرس www.doorbinstore.ir مراجعه کنید.

نظر شما
نظرات
اسدی
|
-
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
0
من حدود یک سالو نیمه که از برند اسفیورد میکنم، انصافا کیفیت خوبی داره
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز