پرداخت وام اشتغال به مددجویان بهزیستی ری

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۳:۱۵
کد خبر: ۸۷۴۴۶۰
پرداخت وام اشتغال به مددجویان بهزیستی ری
از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهزیستی ری پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رییس اداره بهزیستی شهرستان ری گفت: ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی ویژه مددجویان بهزیستی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

مینا رجایی در حاشیه مراسم تجلیل از زنان و دختران موفق سرپرست خانوار استان تهران اظهار داشت: تسهیلات دریافت شده در حوزه های خدماتی، دامپروری، صنایع دستی، حمل و نقل و کشاورزی است.

وی هدف از پرداخت این تسهیلات را کمک به ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان ری عنوان کرد و گفت: کارفرمایانی که برای افراد معلول اشتغال ایجاد می کنند یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و مددجویان کارآفرین نیز در حدود ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی دریافت می کنند.

رجایی ادامه داد: مددجویان ساکن در روستاهای شهرستان ری در صورت داشتن مهارت های شغلی و فنی و حرفه ای می توانند به سامانه کارا بخش توسعه روستایی مراجعه و با ارائه طرح های پیشنهادی اشتغال در مناطق روستایی از این تسهیلات کم بهره برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: مددجویان بر اساس رسته های اولویت دار که در این سامانه بارگذاری شده در حوزه های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، گردشگری و دامداری ثبت نام کنند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال شهری سازمان بهزیستی همه ساله در فصل تابستان پرداخت می شود، افزود: امسال ۱۲۷ نفر از مددجویان واجد شرایط از تسهیلات خود اشتغالی شهری در شهرستان ری برخوردار خواهند شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز