معاون توسعه مدیریت استاندار:

حضور مردم خراسان شمالی در تمامی صحنه ها ستودنی است

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۳:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۹۱۶۱
حضور مردم خراسان شمالی در تمامی صحنه ها ستودنی است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت : حضور و اراده مردم خراسان شمالی در تمامی صحنه ها به ویژه کمک به نیازمندان و همنوعان خود ستودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی بیگ زاده در همایش احسان و نیکوکاری استان گفت: خراسان شمالی از استان هایی با فاصله زیاد با مناطق جنگی بود اما با تقدیم 3 هزار شهید دین خود به آنان را ادا کرد که نشان دهنده نشان دهنده دینداری و ولایتمداری مردم این خطه از سرزمین اسلامی ایران است.

بیگ زاده افزود: در سال های اخیر با اعمال تحریم های ناجوانمردانه جنگ تمام اعیار اقتصادی از سوی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز شده است و در یکسال گذشته با شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن روبرو هستیم اما مردم استان با مشارکت در طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه هرگز نیازمندان و همنوعان خود را تنها نگذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه در طرح مواسات خیرین و مسئولان و مردم پای کار آمدند تا بخشی از نیازهای دانش آموزان تهیه شود، گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات 85 درصد دانش آموزان استان به شبکه شاد متصل هستند.

بیگ زاده زنگ نیکوکاری را زمانی برای تقسیم شادی ها و خوبی ها توصیف کرد و گفت: در طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" در قالب پویش ملی ایران مهربان خراسان شمالی جزو 5 استان برتر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز