در حضور معاون پرستاری وزیر بهداشت انجام شد:

اهدای مدال آسیایی سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به کادر درمانی بیمارستان طالقانی

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۵:۴۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۰۹۹۵۹
اهدای مدال آسیایی سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به کادر درمانی بیمارستان طالقانی
سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان و رییس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند مدال برنز آسیایی خود را در راستای ارج نهادن به زحمات سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با بیماری، به کادر درمانی بیمارستان طالقانی آبادان اهدا نمود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مرتضی سام بوشهری سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان مدال برنز خود را به نمایندگی از جامعه بسکتبال منطقه آزاد اروند در حضور دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت، دکتر شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم  پزشکی آبادان، به کادر درمانی بیمارستان قرنطینه آیت الله طالقانی آبادان اهدا نمود.

این مدال در جریان مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا که در سال ۲۰۱۹ در بانکوک تایلند برگزار شده بود و با مقام سومی این تیم پالایش نفت آبادان همراه بود، به مرتضی سام بوشهری به عنوان سرپرست این تیم اهدا شده بود.

سام بوشهری در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان هدف از این کار ارج نهادن به زحمات تمامی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی دانست که چندین ماه است در راه مبارزه با کرونا ویروس در خط مقدم سلامت شهروندان جنوب غرب استان(آبادان، خرمشهر و شادگان) در حال خدمات، ایثار و از خود گذشتگی هستند.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز پیراهن مسعود شجاعی کاپیتان آبادانی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهان ۲۰۱۸ روسیه که با امضای او و سایر ملی‌پوشان به کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان اهدا شده بود، از سوی اعضای این کانون، به پاس قدردانی از ایثار کادر درمانی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان اهدا شد.

 

نظر شما