صنعت نفت آبادان ۰ - ۱ پرسپولیس؛

برد ضعیف قهرمان/صنعت نفت بهتر خواهد شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۹۱۲۸۷
برد ضعیف قهرمان/صنعت نفت بهتر خواهد شد
شاگردان پور موسوی از هفته دووم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های ایران در رقابتی خارج از خانه مغلوب پرسپولیس شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، صنعت نفت آبادان امشب در دومین رقابت خود از هفته دوم لیگ برتر بیستم مهمان تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود که با نتیجه یک بر صفر از میزبانش شکست خورد.

این رقابت تا دقیقه 42 بدون گل دنبال شد تا اینکه روی نفوذ کنعانی زادگان از سمت چپ محوطه جریمه با تشخیص داور برخورد ساکی خطای پنالتی اعلام شد و سیامک نعمتی در دقیقه 63 اولین گل پرسپولیسی ها را در لیگ بیستم به ثمر رساند.

در ادامه و در نیمه دوم صنعت نفت با در دستور کار قراردادن یک رقابت هجومی بارها تا دروازه پرسپولیس پیش رفت ولی به گل دست نیافت. در مجموع پرسپولیس برای چندمین بار در آزادی با بردی خفیف در مقابل صنعت نفت باز هم یکی از دیدارهای سخت خود را تجربه کرد. دیداری که علی رغم اینکه هفته دوم است اما اولین رقابت بازیکنان اصلی تیم صنعت نفت به شمار می آید و تیم پورموسوی نشان داد که در روزهای آینده حرف های بسیاری در لیگ بیستم دارد.

در همین راستا سید سیروس پورموسوی در این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده(89 امید حامدی‌فر)، حکیم نصاری(57 محمدرضا غبیشاوی)، طالب ریکانی(89 محمدحسین زواری)، مهدی زبیدی(57 احمد شریعت‌زاده)، حسن بیت‌سعید و رضا خالقی‌فر(73 علی آل‌کثیر) را به میدان فرستاده بود.

همچنین حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، احسان پهلوان(88 آرمان رمضانی)، وحید امیری و مهدی عبدی(73 علی شجاعی) بازیکنان یحیی گل محمدی در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت محمدرضا اکبریان و کمک‌ محمد راهی، مهدی سیفی و روح‌الله شریفی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده محمود رفیعی بود.

در این دیدار محمود مطلق‌زاده(42) از صنعت نفت کارت زرد داور را دریافت کرد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با سه امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز