دقایقی قبل؛

ترکیب متفاوت تیم های ذوب آهن و فولاد اعلام شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۶۵۶۹۲
ترکیب متفاوت تیم های ذوب آهن و فولاد اعلام شد
سرمربیان تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان ترکیب بازیکنان اصلی خود را در هفته ششم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور، امروز چهارشنبه(سوم آذر ماه 1400) مهمان تیم ذوب آهن اصفهان است که تا دقایقی دیگر(ساعت 17) این رقابت در ورزشگاه فولاد شهر آغاز خواهد شد.

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس احسان مرادیان، سعادت حردانی، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی، محمد رضا عباسی، محمد قاسمی نژاد، محمد آبشک، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه و حمید بوحمدان یازده بازیکن ارنج شده جواد نکونام در رقابت با ذوب آهن هستند.

همچنین مهدی تارتار برای رویا رویی با تیم فولاد خوزستان، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانا باغی، عارف رستمی، حبیب فرعباسی، محمد خدابنده لو، سینا اسدبیگی و مرتضی خراسانی را به میدان خواهد فرستاد.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد رضا تارخ با کمک های یعقوب سخندان، پوریا زحمتی و مرتضی منصوریان است و حسین نجاتی نیز نظارت این دیدار را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان با هفت امتیاز موقتا در جایگاه نهم و ذوب آهن اصفهان با 9 امتیاز موقتا در جایگاه ششم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما