افتتاح مدرسه استثنایی باغچه بان در بهبهان با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۳:۲۲
کد خبر: ۶۷۵۳۸۸
افتتاح مدرسه استثنایی باغچه بان در بهبهان با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان
مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: مدرسه استثنایی باغچه بان در بهبهان با اعتباری بالغ بر 950 میلیون تومان در نیمه دوم بهمن ماه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خب نگار برنا از اهواز و به نقل از آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، علی ممبینی گفت:  به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با همت بنیاد برکت، مدرسه استثنایی 6 کلاسه باغچه بان با حضور مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان، معاونت نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان، معاون فرماندار، امام جمعه،مدیر آموزش و پرورش بهبهان و جمعی از مدیران شهرستان بهبهان افتتاح شد.

وی با اعلام اینکه یکی از مهم ترین اهداف بنیاد برکت کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است، اظهار کرد: ساخت مدارس در مناطق نیمه برخوردار هم از جمله برنامه های این بنیاد است و این مدرسه نیز با اعتباری بالغ بر 950 میلیون تومان توسط بنیاد برکت ساخته شده است.

ممبینی گفت: مدرسه باغچه بان از مدارس منتخب کشوری در طرح تعالی مدیریت مدرسه است که امیداریم با تلاش روزافزون مدیریت و عوامل مدرسه به موفقیت های بیشتری دست یابد.

گفتنی است؛  این مراسم با همسرایی دانش آموزان ناشنوا و تقدیم گل به حضار توسط آنان همراه بود . همچنین در پایان مراسم از معلمان برگزیده جشنواره درس پژوهی کشوری مدرسه استثنایی باغچه بان و مشاور فرماندار و ریاست آموزش و پرورش استثنایی در امور معلولین و  رئیس نوسازی شهرستان بهبهان با اهدا تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز