خفاش های شب را لگد مال خواهیم کرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۲:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۵۸۱۸
خفاش های شب را لگد مال خواهیم کرد
کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان و گروه های مقاومت پس از حمله گروه داعش به مقاومت الحشد الشعبی در استان صلاح الدین واقع در شمال عراق چندین هشتگ از جمله " الحشد الشعبی،صلاح الدین، العیث، شهید می شویم تا وطن بماند، را به راه انداختند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا،هیات الحشد الشعبی عراق روز یکشنبه از حمله تروریستی گروه داعش به جزیره العیث واقع در شرق صلاح الدین و شهادت 11 نفر از تیپ 22 الحشد الشعبی و زخمی شدن 12 نفر دیگر خبر داد.

"هادی العامری" رهبر ائتلاف الفتح نیز با صدور بیانیه ای ، شهادت ابوعلیا الحسیناوی و همراهان وی در برابر تروریسم کور را اطلاع داد.

وی افزود: الحسیناوی در مقابله با نظام دیکتاتوری و تروریسم تنفرانگیز در همه درگیری ها ضد تروریسم داعشی کشنده شرکت کرد.

وی افزود: برای اعلام وفاداری به همه شهدا، بر عهدی که بسته ایم باقی خواهیم ماند و تا ساختن عراق آزاده مستقل با ثبات بدون تروریسم و همه نیروهای خارجی از تلاش دست برنمی داریم تا حاکمیت کامل ملی به هرقیمتی برقرارشود.

"یحیی رسول " سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق نیز روز یکشنبه گفت: قصاص عاملان حمله اخیر صلاح الدین قطعی است و انتقام گیری از خون شهدا انتقامی ملی از قاتلان مردم عراق است .

وی افزود: شهدای ما افتخار عراق هستند و راه بهشت برایشان باز است آنان در خون خود غلطیده اند.

گروههای تروریستی داعش بدانند قصاص قطعی است و پشیمانی اشان فایده ندارد .خداوند شهدای عراق را رحمت کند و کشور پیامبران و انبیا و رسولان هراندازه که خفاش ها تلاش کنند کشور مهمی باقی خواهد ماند.

پایگاههای اجتماعی عراق شاهد هزاران توییت و مطلب برای محکوم کردن اقدامات تروریستی داعش وهابی بود و بر حتمی بودن پاسخ و انتقام گیری از خون شهدای بی گناه و رنج خانواده هایشان و حسرت مادرانشان تاکید کردند و با شهدا عهد کردند مسیر جهاد و مقاومت را تا آزادی اخرین وجب از خاک این کشور از لوث وجود تروریست ها ادامه دهند.

منبع:العالم

 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز