سخنگوی دولت:

رزم‌حسینی توان ایجاد اجماع در حوزه صنعت، معدن و تجارت را دارد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۴۴۴۵
رزم‌حسینی توان ایجاد اجماع در حوزه صنعت، معدن و تجارت را دارد
سخنگوی دولت گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می‌تواند آرامش را بر حوزه بازرگانی حکفرما کرده و میان ذینفعان این حوزه اجماع ایجاد کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی ربیعی» با اشاره به معرفی«علیرضا رزم حسینی» برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، وی را از نیروهای شناخته شده دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی کشور، اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدیریتی نیاز دارد که بتواند ذی‌نفعان مختلف از جمله صنعتگران، کارآفرینان، بازرگانان و ستاد وزارتخانه را سامان دهد.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری به ویژگی‌ها و سوابق رزم‌حسینی در دوران استانداری‌های کرمان و خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: رزم حسینی می‌تواند میان ذینفعان متعدد در حوزه صنعت ، معدن و تجارت اجماع ایجاد کند.

ربیعی با بیان اینکه «رزم حسینی» تجربه و شناخت کافی در بخش صنعت و معدن دارد، افزود: او جامعه صنعتی و کارآفرینی کشور را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند با بهره‌گیری از نیروهای توانمند و باتجربه وزارت صمت تعامل مناسبی برای پیشبرد اهداف این وزارتخانه برقرار کند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در شرایط کنونی ،‌جامعه و بازار نیاز به ثبات دارد و وزیر پیشنهادی صمت به دلیل تجربه بالا، نگاه کلان و استراتزیک به مسائل، این توانایی را دارد که آرامش را بر حوزه بازرگانی نیز حکفرما کند.

ربیعی بررسی، نقد برنامه‌ها و موافقت و یا مخالفت با وزیر پیشنهادی را از حقوق مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: با توجه به فشار تحریم و شیوع کرونا، کشور در شرایط خاص است که امیدواریم مجلس با توجه به این شرایط خطیر، وزیر پیشنهادی صمت را مورد حمایت قرار دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز