نماینده مجلس دهم:

احمدی‌نژاد در توهم بسر می‌برد/ حضور کاندیدا از بین همه گروه‌ها باعث افزایش مشارکت می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۹۳۵۰
ملکشاهی گفت: بین آقای لاریجانی و آقای رئیسی دو قطبی ایجاد نخواهد شد؛ آقای رئیسی اعلام کرد که من مستقل هستم و همان بحث که آقای رئیسی اعلام کردند نشان می دهد که دنبال دو قطبی کردن انتخابات نیست.

"محمدرضا ملکشاهی" نماینده مجلس دهم؛ در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت مشارکت حداکثری مردم گفت: بزرگان شرایطی فراهم کنند که مردم با حداکثر اشتیاق پای صندوق‌های رای بیایند و از نظام و دستاوردهای نظام و ارزش‌ها دفاع کنند.

این نماینده پیشین مجلس افزود: اگر تایید صلاحیت‌ها از جناح‌های مختلف، چه افراد مستقل، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باشند قدری مردم امیدواری‌شان در انتخابات و اینکه حضور پررنگتری داشته باشند بیشتر خواهد شد. 

او ادامه داد: مردم همه به دنبال اقتدار نظامی و اقتصادی کشورند و کسانی که بتوانند در رفع فشار اقتصادی مردم برنامه داشته باشند و صادقانه حرکت کنند وتجربه گذشته خود را در مبارزه با فساد و رانت نشان بدهند مردم هم مثل همیشه پای کار می‌آیند.

ملکشاهی در رابطه با اعلام کاندیداتوری آقایان رئیسی و لاریجانی و دو قطبی‌گری در رقابت افزود: بین آقای لاریجانی و آقای رئیسی دو قطبی ایجاد نخواهد شد؛  آقای رئیسی اعلام کرد که من مستقل هستم و همان بحث که آقای رئیسی اعلام کردند نشان می دهد که دنبال دو قطبی کردن انتخابات نیست حالا اگر دیگران می خواهند دو قطبی کنند موضوع دیگری است.

او همچنین گفت: دو قطبی کردن شاید شرایطی حاصل کند که مردم را بیشتر پای صندوق رای بیاورد و دعواهای سیاسی را شکل بدهند اما این شرایط به نفع مردم نیست. مردم ما فهیم تر از این هستند و دنبال هیاهوهای جریانات سیاسی و ستادهای انتخاباتی نخواهند رفت و کسانی را انتخاب خواهند کرد که بدانند در توانش هست که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند و نظام را در حوزه اقتصاد به اقتدار برساند.

نماینده مجلس دهم با بیان اینکه باید منتظر نظر شورای محترم نگهبان برای انتخاب میان افراد مختلف با شعارها و دیدگاه‌های مختلف ماند تصریح کرد: اکنون شاهدیم برای انتخاب یک نفر حدود 50 نفر وارد میدان شده‌اند البته دلیلش فقدان احزاب فراگیر در کشور است و هرکسی احساس تکلیف می کند می آید.

نماینده مردم خرم‌اباد در مجلس دهم در رابطه با حضور محمود احمدی‌نژاد و اظهارات او افزود: احمدی نژادی که چنین اظهارنظرهایی دارد و چنین حرکتهای ناشایستی دارد با آن احمدی نژادی که در دوره اول و دوم خودش را به مردم و به خواص و جریانهای سیاسی معرفی کرد خیلی متفاوت است . گفتگوهایی که امروز دارد در جهت مصالح جمهوری اسلامی نیست او کاملا در اشتباه است و در توهم بسر می برد و یک فرد متوهم هم نمی تواند رئیس جمهور ملتی باشد که فهیم هست و دشمن قسم خورده ای دارد و شهدای زیادی راتقدیم جامعه کرده است.

ملکشاهی ادامه داد: احمدی نژاد در رابطه با لبنان و سوریه و سپاه قدس در رابطه با اسرائیل اظهار نظرهای عجیبی می کند این وابستگی به جریان سیاسی وابسته به انقلاب ندارد در نتیجه این را باید خارج از یک تفکر دیگر مورد بررسی قرار داد.

او در پایان عنوان کرد: من از آقای رئیسی باتمام وجود حمایت می کنم. امروز مردم مبارزه با فساد و رانت و تقویت تولید وتحقق شعار حضرت آقا را در حوزه اقتصاد و کارآمدی مدیران را می خواهند که آقای رئیسی این خصوصیات را دارد.

نظر شما