نماینده مردم بیجار :

وزیر کشور هر چه سریعتر استاندار کردستان را معرفی کند

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۲۴۶۱۱۵
وزیر کشور هر چه سریعتر استاندار کردستان را معرفی کند
نماینده مردم بیجار در مجلس طی تذکری از وزیر کشور خواست تا هر چه سریعتر نسبت به معرفی استاندار برای استان کردستان اقدام کرده تا دوره حکمرانی مدیران سیاسی انفعالی پایان یابد.

به گزارش برنا، «علیرضا زندیان» نماینده مردم بیجار در نشست علنی امروز (چهارشنبه 21 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر کشور درخصوص تاخیر در معرفی استاندار استان کردستان گفت: آیا می دانید مدیریت کردستان و شهرستان ها رها شده و هیچ نظارتی وجود ندارد؟ اکثر مدیران سیاسی در حالت انفعالی به سر می برند، البته این انفعال از 8 سال پیش اتفاق افتاده بود، اما اکنون شدیدتر شده است.

وی ادامه داد: این مدیران انفعالی همراه با تیم فیلمبرداری مجهز با رفتن به روستاها و شهرهای استان و دادن وعده های حفر چاه، آسفالت جاده روستایی و شهری درصدد بالا بردن انتظارات مردم و ایجاد مشکلات برای مدیران آینده و استاندار هستند، بنابراین هرچه سریعتر استانداری جهادی و توانمند برای کردستان معرفی کنید.

نماینده مردم بیجار در مجلس یازدهم همچنین در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در استان کردستان به ویژه شهرستان بیجار، بسیاری از پروژه های عمرانی روستایی و شهری متوقف شده و با توجه به سردسیر بودن منطقه و شروع فصل سرما دیگر زمان مفیدی برای اجرای پروژه ها باقی نمانده، بنابراین هر چه سریعتر دستور دهید تا قیر لازم در اختیار راهداری قرار گیرد.

زندیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفر خود در سال 88 طی تذکری به مسئولان و توصیه ای از مردم بیجار خواستند تا مردم در این مناطق بمانند، اما برخی مسئولان در برابر فرمایش رهبری ایستادگی و موضع گیری کردند! بر این اساس اکنون شرایط بغرنجی بر کردستان و شهرستان بیجار حاکم شده که باید این مسئولان پاسخگو باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز