وزیر کشور: اصلاح سیاست یارانه ای، در راستای مردمی سازی و عادلانه کردن پرداخت ها است

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۰:۵۶
کد خبر: ۱۳۲۶۸۹۹
وزیر کشور: اصلاح سیاست یارانه ای، در راستای مردمی سازی و عادلانه کردن پرداخت ها است
وزیر کشور گفت: اصلاحی که در سیاست یارانه ای کشور در حال رخ دادن است، در راستای مردمی سازی و عادلانه کردن پرداخت های یارانه ای است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، احمد وحیدی، وزیر کشور در تشریح نشست استانداران سراسر کشور با مدیران اقتصادی دولت در جمع خبرنگاران گفت: اصلاحی که در سیاست یارانه ای کشور در حال رخ دادن است، در راستای مردمی سازی و عادلانه کردن پرداخت های یارانه ای است. در گذشته، در ابتدای زنجیره، یارانه به وارد کننده پرداخت می‌شد ولی اکنون دولت تصمیم دارد تا این یارانه به دست مصرف کننده‌ برسد. سیاست اصلاح یارانه ها سیاست مترقی و  مهمی است که در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: طبیعی است که باید استانداران در جریان جزئیات این طرح قرار بگیرند، البته این مرحله چندم است که این جلسات برگزار می‌شود تا استانداران در جریان جزئیات قرار بگیرند، تا اگر ابهامی هست پاسخ بگیرند. ابعاد طرح توضیح داده شد و دوستان بانک مرکزی توضیحات لازم را ارائه کردند وزیر صمت نیز توضیحاتی را در رابطه با این اصلاح ارائه داد و قائم مقام بانک مرکزی هم توضیحات مربوطه را در جلسه بیان کردند، و این جلسه ادامه دارد تا با آمادگی و قدرت کافی این طرح به بهترین نحو اجرایی شود‌.

وزیر کشور در پایان افزود: همانطور که قبلا اعلام شده است در مسئله نان و دارو به شکل مستقل عمل خواهد شد که جزئیات آن توسط سخنگویان اقتصادی تبیین می‌شود. این جلسه‌ برای ان است که اگر در جزئیات سوال و ابهامی است برطرف شود. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز