استاندار سیستان و بلوچستان:

موادمخدر ابزاری برای گسترش آسیب‌های اجتماعی در جوامع مختلف است

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۷۹۵۳
موادمخدر ابزاری برای گسترش آسیب‌های 
اجتماعی در جوامع مختلف است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروزه موادمخدر ابزاری در دست قدرت‌های استکباری و سلطه‌جو برای به زانو در آوردن کشورها و ملت‌ها و گسترش آسیب‌های اجتماعی در جوامع مختلف است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی در نشست شورای هماهنگی پیشگیری از موادمخدر اظهارداشت: مساله موادمخدر یکی از معضلاتی است که مقام معظم رهبری همواره روی آن تاکید فراوان دارند به همین سبب در سیستان و بلوچستان در این حوزه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: همانطور که در حوزه بیکاری و مهاجرت اقدامات خوبی انجام شده در زمینه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های مواد مخدر نیز باید به دقت اقدام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مساله موادمخدر را نمی توان به صورت یک وجهی نگاه کرد بلکه باید هنگام مواجهه با این مهم تمامی شقوق مبارزه با مواد مخدر در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۳۰ درصد مواد مخدر تولیدی افغانستان وارد کشور ما می‌شود نشان می‌دهد کارهایی که در حوزه کشفیات انجام داده ایم بسیار موثر واقع شده است.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان افزود: مقرر است تمامی فرمانداران طرح یک خانه در محله را در شهرهای خود شکل دهند به همین مناسبت خانه‌های محله در شهرهای کوچک ممکن است فقط یک یا دو خانه باشد اما در شهری مثل زاهدان ممکن است ده خانه هم کم باشد، با اجرای این طرح تقسیم کار انجام گرفته و همچنین دفاتر تسهیل‌گری نیز می‌توانند کمک خوبی باشند.

 

نظر شما