معرفی مرحله اول کارگاه های چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی

شاخص های فیلم کوتاه به جشنواره رضوی می آیند/از بازنگری تا ساختن جهان خود در فیلم کوتاه

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۱۸۷۰
شاخص های فیلم کوتاه به جشنواره رضوی می آیند/از بازنگری تا ساختن جهان خود در فیلم کوتاه
مرحله اول کارگاه های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با برگزاری ۸ کارگاه تخصصی با حضور ۱۵ مدرس در رشته های مختلف فیلمسازی برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجید برزگر با حضور در چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به مبحث «بازنگری در عناصر فیلم کوتاه با تاکید بر کارگردانی» برای هنرجویان می پردازد. 

مسعود امینی تیرانی با کارگاه «فرم ما را نجات می دهد؛ یادداشت های یک فیلمبردار»، حسین نمازی با کارگاه «مهندسی فیلم از ایده تا فیلمنامه»، تی یام یابنده با کارگاه «فیل در اتاق فریم ها»، آرمان فیاض با کارگاه «جهان خودت را بساز و برای آن چراغی بیافروز» به عنوان مدرس در کارگاه های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی حضور خواهند داشت. 

همچنین عماد خدابخش در کارگاه تدوین «چطور کات نزنیم»، بهروز شهامت، سامان شهامت و مجید نجاتی در کارگاه صدابرداری با عنوان «صدا؛ نجات دهنده نهایی» تدریس خواهند کرد. 

بهمن ارک در کارگاهی با عنوان «فیلم خودت را بساز»، امید شمس نیز در کارگاه «اصالت نگاه از فیلم کوتاه تا بلند» میزبان علاقه مندان به فیلمسازی خواهند بود. 

پویان شعله ور در کارگاه «نکته هایی که فیلمسازان جوان تر باید بدانند»، کاوه مظاهری در کارگاه «صدای فیلمت را در فیلمنامه بشنو» و میرعباس خسروی نژاد و زهره زمانی در کارگاهی با عنوان «فیلمسازی بومی؛ نمایش جهانی» پیرامون حوزه های تخصصی فعالیت خود با هنرجویان گفت و گو خواهند کرد. 

گفتنی است این کارگاه های فیلمسازی با مدیریت آموزشی سعید پوراسماعیلی و حمایت انجمن سینمای جوانان ایران در بازه زمانی مرداد تا پیش از آغاز چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در شهر گرگان برگزار خواهند شد. 

شرکت در این کارگاه ها برای هنرجویان استان های گلستان، خراسان شمالی و مازندران مجاز است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات و ثبت نام می توانند با دفتر انجمن سینمای جوان گرگان با شماره ۰۱۷۳۲۱۷۲۱۶۷ تماس بگیرند.  

این رویداد سینمایی به دبیری سعید نجاتی و با محوریت موضوع سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اسفند ماه امسال در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

فراخوان این رویداد سینمایی در سایت www.golestan.shamstoos.ir قرار دارد و شناسه این جشنواره در اینستاگرام  @razavishortfilmfestival است.

 

نظر شما