خبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۱۸۶۰
خبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم امروز دوشنبه 31 شهریور گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به این شرح است.

«مردن در آب مطهر» روی دایو پرش

«مردن در آب مطهر» به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی در میان شش فیلم دریافت جایزه کیم جوسئوک جشنواره جهانی فیلم بوسان قرار گرفت.

کیومرث پوراحمد:

ارتقای سینمای کودک نیازمند اراده است/ سینمای متفکر در تقابل با پول‌سالاری

کیومرث پوراحمد گفت: در دهه ۶۰ و ۷۰ برای توسعه و گسترش سینمای کودک و نوجوان اراده وجود داشت و امروز باید تصمیمات درجهت ایجاد یک سینمای متفکر و درست باشد.

تاثیرات هنر نمایش بر درون شناسی انسانی

احمد مایل فارغ‌التحصیل کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران و دانشکده هنرهای زیبا، کارشناسی ارشد کارگردانی دانشگاه تربیت مدرس که پیش‌تر مدیر تِئاتر و مدرس تِئاتر در دانشگاه شهید بهشتی بخش فوق برنامه جهاد دانشگاهی، مدیر تئاتر و مدرس تئاتر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدرس تئاتر استان های کشور از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی به تأثیرات هنر نمایش بر درون‌شناسی انسانی پرداخته است.

درگذشت خواننده پاپ بر اثر ابتلا به کرونا

بهرام نازمهر، خواننده موسیقی پاپ که آثارش بیشتر از رادیو و تلویزیون پخش می‌شد، در سن ۴۳ سالگی بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

خاطره بازی در «چهل تیکه»ی آخر هفته

سعید راد و احمد نجفی چهارشنبه ۲ مهرماه و جمعه ۴ مهرماه مهمان برنامه تلویزیونی چهل تیکه خواهند بود.

جیمزباند جدید سینما معرفی شد

سایتی به نام ولکان گزارش داده که قرار است هم زمان با اکران فیلم جیمزباند «زمانی برای مردن نیست» تام هاردی به عنوان دهمین جیمز باند به طور رسمی معرفی شود.

«افرا» با روزبه حصاری کلید خورد

سریال «افرا» با پیوستن مینا وحید و روزبه حصاری کلید خورد.

گفت و گویی برای علاقه مندان به بازیگری؛

با کمترین هزینه بازیگر شوید!/ویژگی های یک آموزشگاه بازیگری استاندارد چیست؟

حرفه بازیگری جزو رشته های جذاب هنری است که علاقه مندان زیادی در سنین مختلف خواهان این هستند که در این رشته هنری فعالیت داشته باشند نکته جالب اینکه آموزش گاه های مختلف بازیگری در سال های اخیر دکانی برای سو استفاده اقتصادی از این افراد بوده است.اگرچه در کشور ما آموزشگاه های استاندارد و اساتید نامداری در این حوزه فعالیت می کنند اما با این حال آموزشگاه هایی با رعایت آیتم های موثر در رسیدن هنرجویان این حرفه به اندازه انگشتان دو دست نیستند.

تاثیر کرونا بر دستمزدها در سینما و تلویزیون

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها و پروژه‌های تولید تقریباً همه سینماگران بیکار شده و در حال حاضر قشر عظیمی حدود 7 ماه است که حقوق نداشته و این وضعیت می‌تواند بر میزان دستمزد عوامل مختلف سینما تأثیرگذار باشد.

محمد متوسلانی:

توقیف «رستاخیز» تولید فیلم تاریخی- مذهبی را متوقف کرد / حمایت از سانسور عملکردی علیه مردم است

محمد متوسلانی معتقد است سانسور نه تنها سرنوشت یک فیلم را تغییر می‌دهد بلکه موجب تغییر سرنوشت سینمای کشور می‌شود. او تأکید دارد که با توقیف «رستاخیز» ساخت فیلم تاریخی-مذهبی با ریسک بالایی همراه شد و به همین دلیل تولید این گونه آثار در کشور متوقف شد.

 

رضا بهبودی بازیگر سینما،تاتر،تلویزیون:

کار آموزشگاه های استاندارد بازیگری فقط آموزش است!/شهرت عامل دعوت برخی به تدریس بازیگری است!

رضا بهبودی بازیگر سینما و تلویزیون درمورد نحوه آموزش کلاس های بازیگری گفت : مسئولیت استاندارد این کلاس ها را فقط آموزش صحیح دانست و بیان کرد اگر آموزش درست به ثمر بنشیند و کادر آموزشی مجرب باشند حتما سودی هم برای هنرجو به همراه خواهد داشت.

برنامه تلویزیونی «شهر امن» با محوریت فرهنگ و کاهش ترافیک روی آنتن شبکه 5

مدیر شبکه پنج سیما، قائم مقام و مدیر گروه اجتماعی و مدیر گروه تهران و شهروندی این شبکه با سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دیدار کردند.

 

 

 

نظر شما