اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۴۱۳۰
اخبار مهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم امروز شنبه 26 مهرماه گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به این شرح است.

«روشن» در مرحله ساخت جلوه‌های ویژه بصری

با ادامه مراحل فنی فیلم سینمایی «روشن» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی، جواد مطوری ساخت جلوه‌های ویژه بصری فیلم را آغاز کرد.

بازگشت «نون خ» و «زیرخاکی» به آنتن شبکه یک

با آغاز ربیع الاول ، بهار ماهها و ایام جشن و شادی مردم مسلمان ایران پس از دو ماه عزاداری محرم و صفر ، باکس ویژه طنز به جدول پخش شبکه یک سیما اضافه شد.

«جنایت بی‌دقت» در اتریش

پنجاه و هشتمین دوره جشنواره ویناله فهرست فیلم‌های منتخب امسالش را در حالی اعلام کرد که نام دو فیلم ایرانی در کنار مهمترین آثار سینمایی سال درآن دیده می‌شود.

در سالروز شهادت امام رضا (ع)؛

پخش فیلم تلویزیونی «ایستگاه سلام»

فیلم تلویزیونی "ایستگاه سلام" به کارگردانی سامان مراد حسینی, شنبه 26 مهر ماه و مقارن با سالروز شهادت امام رضا (ع) از شبکه سه سیما بروی آنتن می رود.

نامه پروانه معصومی به پرستاران

پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما با حضور در شبکه رادیویی نمایش از حال و هوای حضور در روزهای کرونایی سخن گفت.

علی لدنی:

حفظ آئین‌ها و سنت‌های اقوام مختلف از وظایف تلویزیون است/ صداوسیما وظایفش را فراموش کرده!

علی لدنی حفظ آئین‌ها و سنت‌های اقوام مختلف ایرانی را از وظایف تلویزیون می‌داند و معتقد است صداوسیما توجهی به این موضوع ندارد.

آناهیتا زینی‌وند:

تئاتر نفس‌های آخرش را می‌زند!/ جامعه هنری در حال فلج شدن است!/ حتی سالن‌های خصوصی هم در حال ورشکسته شدن هستند!

آناهیتا زینی وند معتقد است امروزه جامعه هنری در حال فلج شدن هست ما در تئاتر عوامل مختلفی از جمله بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، طراح صحنه، طراح نور، دستیاران و منتقدین را دارا هستیم که این طیف عظیم در حال حاضر بی کار شدند و حتی سالن های خصوصی نیز در حال ورشکسته شدن هستند و مشتری ندارند اگر از جانب دولت اقدام جدی صورت نگیرد و کمک هزینه های درستی برای عوامل اجرایی و هنرمندان دیگر در نظر گرفته نشود تئاتر نفس های آخرش را خواهد زد.

شهرام گیل آبادی:

تئاتر یک هنر زنده است!/ورشکستگی تئاتر نتیجه سیاست های غلط مسولان است/پروتکل های حمایتی تنها راه نجات تئاتر از ورشکستگی است

شهرام گیل آبادی معتقد است تئاتر یک هنر زنده است و به پروتکل های حمایتی نیاز دارد تا از ورشکستگی در این چند سال خلاصی یابد و این ورشکستگی حاصل نتیجه سیاست های غلط مسئولان است و باید راه حلی برای آن پیدا کرد.

 

چهره ها و اخبار حوزه فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت؛

 

پرواز دردناک اسطوره آواز در سرزمین فردوسی پاکزاد و در هفته لسان الغیب شیراز/ بازگشت جواد رضویان با شماره تماس 021/ کرونا کماکان خانواده سینما را داغدار می کند

هفته گذشته بیشتراخباردرباره درگذشت خسروآواز ایران، مراسم تدفین و تطهیر ایشان و عرض تسلیت شخصیت های مختلف از جمله هنرمندان و چهره های سیاسی و فرهنگی و... به مناسبت این سوگ بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز