در شبکه الکوثر؛

هومن برق نورد و بهنام تشکر با «دودکش» به تلویزیون می آیند

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۸۴۷۶
هومن برق نورد و بهنام تشکر با «دودکش» به تلویزیون می آیند
مجموعه طنز «دودکش» با کارگردانی محمدحسین لطیفی از شنبه 5 تیر هر شب ساعت 19:30 به وقت تهران، با زبانگردانی و دوبله به زبان عربی توسط شبکه آی فیلم بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

به گزارش برنا؛ مجموعه «دودکش» با کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1392 ساخته شده است.

لوکیشن اصلی داستان یک قالیشویی است که اتفاقات بامزه ای در آن روی می دهد.

«دودکش» زندگی افرادی را در قالب طنز اجتماعی به تصویر می کشد که با مشکلات مالی و دیگر درگیری های زندگی شان دست و پنجه نرم می کنند. بعضی از آنان مثل «فیروز» به خدا توکل می‌کنند و دست‌ روی زانو گذاشته، از جای برمی‌خیزد و بعضی دیگر مثل «نصرت» برادر همسر او، نگاهش را به دستان دیگران می‌دوزد. فیروز مرد خانواده‌دوست و زحمت‌کشی است که به همراه خانواده و آشنایانش، یک قالی‌شویی را اداره می‌کند، اما با پلمپ شدن درب محل کار و زندگی او توسط ماموران شهرداری، دردسرهایش دوچندان می‌شود.

هومن برق نورد، بهنام تشکر ،امیرحسین رستمی و سیما تیراندازاز نقش‌های اصلی داستان هستند و جواد عزتی، الناز حبیبی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، اردشیر کاظمی، لیدا عباسی، کیانوش گرامی، گیتی معینی، حسین زمانی، نصرت عظیمی و ... در سریال «دودکش» با تهیه کنندگی زینب تقوایی نقش آفرینی کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «دودکش» از شنبه 5 تیر هر شب ساعت 19:30 به وقت تهران، با زبانگردانی و دوبله به زبان عربی توسط شبکه آی فیلم بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز