برگزاری ستاد پشتیبانی طرح نذر آب در هلال احمر قزوین

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۹۹۷۳
برگزاری ستاد پشتیبانی طرح نذر آب در هلال احمر قزوین
نشست ستاد پشتیبانی طرح نذر آب با مشارکت و حضور خیرین و تشکلهای مردم نهاد در جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.

به گزارش برنا از قزوین؛ اولین نشست ستاد پشتیبانی طرح نذر آب ۳، با حضور مدیرعامل مجمع خیرین استان و همچنین مدیرعامل و معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر و با مشارکت و حضور خیرین و نمایندگان تشکلهای مردم نهاد برگزار شد.

دکتر حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این نشست اظهار داشت: باتوجه به برگزاری طرح ملی نذرآب طی دو سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان و ارزیابیهای صورت گرفته در سنوات گذشته بدلیل وقوع خشکسالی و بحران آب در این منطقه باعث مشکلات جدی بهداشتی، درمانی و معیشتی در این استان شده است.

وی افزود: متأسفانه هموطنان زیادی در این استان متأثر از این بحران شده اند و نیازمند کمکهای انساندوستانه هموطنان عزیز هستند و با توجه به عملکرد بسیار خوب استان قزوین در دوسال گذشته، امسال نیز قزوین بعنوان معین شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده است.

آصفی ادامه داد: تیم های بهداشتی، درمانی و معیشتی استان قزوین در نیمه دوم شهریور ماه، به مدت یک هفته در شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان جهت ارائه خدمات داوطلبانه پزشکان، ویزیت رایگان مردم، توزیع بسته‌های معیشتی و غیره مستقر خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان تأکید کرد: دارو، مخزن آب، بسته های غذایی و بهداشتی، آرد و همچنین احداث سرویسهای بهداشتی از جمله نیازمندیهای آسیب دیدگان عزیز در سیستان و بلوچستان می باشد که نیازمند مساعدت و همکاری تمامی خیرین و تشکلهای مردم نهاد استان است تا بتوانیم قسمتی از نیازهای هموطنانمان را در این استان، برطرف نماییم.

به گفته معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین، ستاد پشتیبانی طرح نذر آب به صورت هفتگی تشکیل جلسه خواهد داد و براساس تقسیم کار نسبت به آمادگی لازم برای تأمین نیازسنجی ها و اقلام مورد نیاز اقدام خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز