بخشدار مرکزی بوئین زهرا:

روستای بالاخانلو جابجا می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۸:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۶۰۲۱
روستای بالاخانلو جابجا می شود
بخشدار مرکزی شهرستان بوئین‌ زهرا گفت: با توجه به احداث سد در بخش مرکزی بوئین زهرا، روستای بالاخانلو در یک ماه آینده به مکان دیگری جابجا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در ادامه بازدید های حسین حسین‌خانی بخشدار مرکزی بوئین‌ زهرا از روستاهای بخش، در بازدید میدانی از سد و روستای بالاخانلو از توابع بخش مرکزی از احداث روستای جدید بالاخانلو در مدت یک‌ ماه آینده خبر داد.

حسین‌خانی افزود: با توجه به آب گیری سد در سال ۱۴۰۰ تمام زیرساخت های روستایی باید تامین شود تا کار جابجایی صورت گیرد.

بالاخانلو

وی بیان کرد: در اولویت کاری تعیین شده تسریع در عملیات عمرانی و فراهم کردن زیرساخت ها تا یک ماه آینده در دستور کار قرار دارد.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا یادآورشد: زیر ساخت های مورد نیاز شامل تامین آب، برق، خیابان کشی، جدول گذاری و برنامه های کارشناسی و فنی برای انتقال پیکر مطهر شهیدی که در روستای فعلی تدفین شده به محل جدید روستا آماده اجرایی شدن است.

حسین‌خانی خاطرنشان کرد:  با انتقال روستای بالاخانلو به مکان جدید، گام مهم در راستای عملیاتی شدن پروژه عظیم سد بالاخانلو برداشته خواهد شد.

بالاخانلو 2

وی بیان کرد: در بازدید میدانی هماهنگی های لازم جهت تحقق مطالبات مردم روستای بالاخانلو برای عمل به تعهدات داده شده صورت گرفته است.

بخشدار مرکزی بوئین زهرا یادآورشد: با بهره برداری از سد بالاخانلو گام مهمی در تامین آب شرب و کشاورزی شهرها روستاهای منطقه برداشته خواهد شد و شاهد رونق اقتصادی و کشاورزی منطقه نیز خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز