مدیر اجراییات شهرداری قزوین:

ماموران حوزه توسعه اجتماعی در اولویت تزریق واکسن قرار بگیرند

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۷:۳۷:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۷۹۳۱
ماموران حوزه توسعه اجتماعی در اولویت تزریق واکسن قرار بگیرند
مدیر اجراییات شهرداری قزوین گفت: به دلیل اهمیت کار ماموران حوزه توسعه اجتماعی و اجرائیات و تماس با شهروندان مختلف لازم است این گروه در اولویت تزریق واکسن قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مرتضی رحمانی مشاور و  مدیر اجراییات شهرداری قزوین با اشاره به شروع واکسیناسیون نوبت دوم اظهارداشت: در این مرحله بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا پاکبان های شهرداری قزوین نیز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی افزود: با توجه به نوع و شیوه کار ماموران اجراییات شهرداری، بویژه ماموران حوزه توسعه اجتماعی که وظیفه جمع آوری متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی را دارند  همانند سازمانهای پسماند و آتش نشانی باید از واحدهای اولویت دار تزریق واکسن باشند.

مشاور شهردار قزوین تصریح کرد: با توجه به  اهمیت موضوع کنترل ویروس کرونا و با در نظر گرفتن سلامت کارکنان اجراییات که در این حوزه ارتباط با شهروندان دارند چه بسا نسبت به سازمان های اولویت دار دیگر بیشتر است. 

وی بیان کرد: از مسئولان ستاد کرونا بویژه مراکز بهداشت و درمان تقاضا می شود به این مهم در واکسینه کردن ماموران اجرایی شهرداریها نگاه ویژه ای داشته باشند تا این تلاشگران با اطمینان بیشتر به انجام وظایف خود مشغول شوند.

نظر شما