پیکر شهید مهدی محرم در بویین زهرا تشییع و به خاک سپرده شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۲۶۶۱۷۲
پیکر شهید مهدی محرم در بویین زهرا تشییع و به خاک سپرده شد
پیکر شهید مهدی محرم، سرباز وظیفه ناجا با حضور جمعی از مردم و مسئولان استانی در بویین زهرا تشییع و در زادگاهش آراسنج، به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تشییع پیکر شهید مهدی محرم در مراسمی با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، روح الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین، امام جمعه و فرماندار بویین زهرا و جمعی از فرماندهان انتظامی و نظامی و بسیجیان و همرزمان این شهید برگزار شد.

پیکر این شهید پس از تشییع مردم بویین زهرا، برای خاکسپاری به زادگاهش آراسنج منتقل شد و در منزلگاه ابدی، آرام گرفت.

در پی درگیری مرزبانان گروهان مستقل مرزی بسطام استان کردستان با قاچاقچیان مسلح، این گروهان حین پایش و مراقبت از نوار مرزی، با قاچاقچیان مسلح درگیر شد که در این درگیری، سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با قاچاقچیان مقابله کردند.

قاچاقچیان به محض مشاهدهٔ مرزبانان، اقدام به تیراندازی به ‌سمت آنها کردند که مأموران نیز با تاکتیک عملیاتی مناسب، به مقابله با اشرار پرداختند و به‌علت حجم زیاد آتش، قاچاقچیان پس از چند ساعت درگیری مسلحانه، عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از پوشش کوهستانی و تاریکی شب از محل متواری شدند.

در این درگیری سرباز وظیفه مهدی محرم از استان قزوین، با رشادت تمام در برابر قاچاقچیان مسلح ایستادگی کرد و به درجهٔ رفیع شهادت نائل شد.

پیکر این شهید در مزار شهدای آراسنج به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز