۲۰۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در حوزه ها و پایگاههای مقاومت آبیک اجرا می شود

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۸:۴۶
کد خبر: ۱۲۸۹۶۶۱
۲۰۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در حوزه ها و پایگاههای مقاومت آبیک اجرا می شود
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق شهرستان آبیک گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر بیش از 200 عنوان برنامه در این شهرستان برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوینِ جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر روز یکشنبه به ریاست فرماندار شهرستان آبیک و با حضور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق، امام جمعه و سایر روسای ادارات در سالن جلساتت فرمانداری شهرستان برگزار شد.

مهدی صادقپور فرمانده سپاه ناحیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان آبیک در این جلسه با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در بین مردم در فضای مجازی گفت: مشارکت فعال مردم در فضای مجازی برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و اجرای برنامه‌های مختلف به صورت مجازی، مشت محکمی از سوی ملت ایران به دهان یاوه گویان است.

وی افزود: 12 بهمن که به نام روز مستضعفان نام گذاری شده با برگزاری رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی در ساعت 9:30 همزمان با سالگرد ورود امام راحل به کشور و با نواختن زنگ انقلاب در مدارس، آغاز خواهد شد.

image_2022_1_23-15_48_7_993_eiM

صادقپورتصریح کرد: برنامه 10 شب 10 مسجد نیز از دیگر فعالیتهای ویژه دهه فجر در شهرستان آبیک است و در روز چهاردهم بهمن که روز ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت نام گذاری شده با حضور در مراز شهدا با گلگون کفنان انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهیم کرد.

این مسئول از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شهر آبیک در روز بیستم بهمن هم خبر داد و گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرهای آبیک، زیاران، خاکعلی و قشلاق به صورت پیاده روی و با حضور باشکوه مردم برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق در پایان با اشاره به لزوم توجه به فضاسازی شهری و روستایی توسط شهرداران و دهیاران یادآورشد: برپایی میز خدمت ادارات، مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، اردوهای جهادی توسط بسیج جامعه پزشکی، افتتاح چند باب واحد مسکونی ویژه محرومان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در دهه فجر است.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک نیز در این جلسه گفت: این جشن ها باید با شکوه هرچه بیشتر برگزار شده و زمینه مشارکت مردم در جشن ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه همه دولتها حفظ منافع ملی را در اولویت قرار می دهند افزود: ما نمی توانیم منتظر آمریکا باشیم که آیا راهی به روی ما باز می کند یا نه بلکه باید به دنبال شرکای اقتصادی قوی برای حمایت از ملت باشیم.

image_2022_1_23-15_48_7_699_zwo

احمد پور یادآورشد: ایام الله دهه فجر شناسنامه انقلاب است و باید خدمتگزاری به مردم را در اولویت قرار دهیم و این کار را به دولت ها گره نزنیم و تا روزی که مسئولیت داریم به عنوان خدمتگزار دنبال گره گشای از مشکلات مردم باشیم.

فرماندار شهرستان آبیک اظهارداشت: اراده حضور مردم و تصمیم گیری بر سرنوشت خود از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که موجب استقلال و آزادگی ملت شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز