قائم‌مقام کمیته امداد هرمزگان خبرداد:

سامانه غیرحضوری e.emdad.ir برای ثبت درخواست‌های نیازمندان کمیته امداد

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۹۵۴۵۶
قائم مقام کمیته امداد هرمزگان، درخصوص سهولت خدمات امداد با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا گفت: خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، حتی المقدور تا بهبود شرایط از مراجعه حضوری به ادارات این نهاد پرهیز نمایند و درخواست های خود را از طریق سامانه الکترونیکیe.emdad.ir ثبت و پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جلیل تراهی به مقررات جدید ستاد مبارزه با بیماری کرونا اشاره و گفت: با توجه به محدودیت هایی که از ابتدای آذرماه سال جاری توسط ستاد مبارزه با بیماری کرونا وضع شده است از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد خواهشمندیم  تا بهبود شرایط از مراجعه حضوری به ادارات این نهاد در استان خودداری نمایند.

وی به روش های غیر حضوری برای ثبت درخواست های خانواده های تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و افزود: نیازمندان می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی e.emdad.ir و وارد نمودن کد ملی و شماره شناسنامه در خواست های خود رابه شکل غیر حضوری ثبت و پیگیری نمایند.

قائم مقام کمیته امداد هرمزگان یادآور شد: اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدامی مؤثر در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کویید-19 است و کمیته امداد نیز تا پایان بحران شیوع بیماری کرونا در کشور، با فراهم نمودن شرایط لازم، بررسی و پاسخگویی غیرحضوری به درخواست‌های نیازمندان را ادامه خواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز