معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان خبر داد :

صدور ۴۷ نماد اعتماد الکترونیک در هرمزگان

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۴۶۱۲۳
صدور ۴۷ نماد اعتماد الکترونیک در هرمزگان
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان گفت:از ابتدای امسال تاکنون 47 نماد اعتماد الکترونیک برای متقاضیان کسب و کار اینترنتی در استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ،  محمد عباسی افزود: نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ ای است که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان تاییدیه به فروشگاه ‌های اینترنتی داده می ‌شود.

وی افزود: 410 واحد صنفی  در استان اقدام به  ثبت نام و دریافت اینماد  نموده که 47 مورد در سال جاری ثبت شده است.از این تعداد واحد فروش دارای اینماد , تعداد  36 واحد صنفی موفق به دریافت پروانه کسب مجازی جهت فروش اینترنتی محصولات خود شده اند.

عباسی عنوان کرد : با توجه به شیوع بیماری کرونا در سال جاری و استقبال شهروندان از خرید اینترنتی و آنلاین تعداد شرکت های متقاضی دریافت پروانه کسب و کار مجازی روبه افزایش است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان ادامه داد : واحدهای صنفی که علاقمند به فعالیت در فضای مجازی و خریدو فروش آنلاین  میباشند می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه enamad.ir جهت دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و سپس در سامانه iranianasnaf.ir جهت ادامه فرایند و اخذ پروانه کسب و کار مجازی ثبت نام کنند.

 

نظر شما