تعویض شبکه آبرسانی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۶۶۹۸۲
تعویض شبکه آبرسانی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم
با هدف خدمت رسانی بهتر به بیماران و مراجعین، شبکه فرسوده آبرسانی بیمارستان قشم با هزینه بالغ بر پنج میلیارد ریال تعویض، اصلاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر مریم هروآبادی رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم گفت: با پیگیری و تامین اعتبار از سوی معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه ، پروژه اصلاح و بهسازی شبکه آبرسانی بیمارستان در تیر ماه سال جاری آغاز شد.

هروآبادی بیان داشت: مجاورت هوای شرجی با لوله های گالوانیزه به مرور باعث پوسیده شدن و در نتیجه ترکیدگی لوله ها را در پی داشته و موجب نارضایتی مراجعین و همچنین خسارت هایی به ساختمان بیمارستان شده بود.

وی افزود: طراحی شبکه آبرسانی قبلی بدین صورت بود که با بروز مشکل اعم از ترکیدگی، پوسیدگی و غیره... آب تمامی بخش ها قطع میشد که با اجرای شبکه جدید در صورت بروز اختلال فقط آبرسانی به همان طبقه و همان بخش قطع و تعمیرات انجام می شود.

هروآبادی از مزایای شبکه آبرسانی جدید را استفاده از لوله های PEX-AL-PEX برشمرد و گفت: جنس این لوله‌ ها باعث می شود که رسوب و زنگ زدگی به آب اضافه نشده و موجب تغییر در رنگ و مزه آن نگردد.

وی متراژ لوله کشی انجام شده در این پروژه را یک هزار و ۵۰۰ متر عنوان کرد و گفت: مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بیمارستان تامین اعتبار شد و مابقی نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و از محل درآمدهای اختصاصی صورت گرفت.

گفتی است با اصلاح شبکه آبرسانی امکان استفاده از آب گرم نیز در تمامی بخش ها فراهم گردیده که این امر موجب بهبود خدمات رسانی به بیماران شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز