دکتر سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال در کیش:

ورزشکاران‌مان در شرایط ناعادلانه با تلاش برای کشور افتخارآفرین بودند/ تحریم‌های ظالمانه حق میزبانی را از ایران سلب کرد/ همه شرایط برای آرامش بازیکنان و کادر فنی فراهم شده است

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۰:۴۳:۴۴
کد خبر: ۱۱۸۶۳۸۰
ورزشکاران‌مان در شرایط ناعادلانه با تلاش برای کشور افتخارآفرین بودند/ تحریم‌های ظالمانه حق میزبانی را از ایران سلب کرد/ همه شرایط برای آرامش بازیکنان و کادر فنی فراهم شده است
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هدف ما این بود که بهترین شرایط را برای تیم ملی فوتبال فراهم کنیم گفت: هر مبلغی که برای موفقیت تیم ملی نیاز بوده تامین شده است.

به گزارش برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر بعد از بازدید از اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال در کیش اظهار داشت: خسته نباشید می‌گویم به همه عوامل تیم ملی و مدیران فدراسیون فوتبال که تیم را آماده می‌کنند و تشکر می‌کنم از مدیرعامل منطقه آزاد کیش که شرایط را برای ملی‌پوشان آماده کردند.

او افزود: این اردو از لحاظ شرایط آب و هوایی به کشور بحرین نزدیک است و از این لحاظ می‌تواند به روند آماده‌سازی تیم ملی کمک کند.

دکتر سلطانی‌فر گفت: در مرحله دوم مقدماتی قرار بود که ایران در 3 بازی میزبان باشد ولی به خاطر بیماری کرونا AFC تصمیم گرفت در یک کشور بازی‌ها را به صورت متمرکز برگزار کند. متاسفانه دراین خصوص تصمیم ناعادلانه‌ای گرفته شد و ایران از هر لحاظ برای میزبانی شرایط بهتری داشت ولی آنها تحریم هارا بهانه کردند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی که فدراسیون فوتبال انجام داد و مباحثی که دیگر دستگاه‌ها در این خصوص انجام دادند امکان اینکه تغییری در این تصمیم ناعادلانه صورت بگیرد به وجود نیامد.

او  با تاکید براینکه ملی‌پوشان کشورمان در شرایط سخت تلاش خود را دوچندان کرده اند ،افزود : در دو سه دهه گذشته ، ورزشکاران کشورمان ،هرگاه مشکل یا با تصمیم ناعادلانه‌ای مواجه شدند، با آن مشکل مقابله کرده و موجبات عزت و سربلندی ایران اسلامی را فراهم کنند. .

دکتر سلطانی فر تاکید کرد: این بار هم یقین داریم که هر چهار تیم حریفان قدری برای کشورمان نیستند و تیم ملی کشورمان با وجود اینکه خارج از خانه بازی می‌کند تمام تلاش خود را خواهند کرد تا از گروه خود صعود کند.

سلطانی‌فر ادامه داد: از حدود دو ماه پیش نشست‌های خیلی مهمی را با فدراسیون فوتبال برگزار کردیم و هدف ما این بود که بهترین شرایط را برای ملی‌پوشان فراهم کنیم. خوشبختانه در یک فضای توام با تفاهم کار را به جلو بردیم و قرار شد نیازهای مختلف تامین شود.

 او در ادامه افزود : از همکارانم در وزارت ورزش و سازمان برنامه و بودجه که همکاری لازم را با فدراسیون فوتبال داشتند قدردانی می کنم.

وزیر ورزش و جوانان تلاش های رییس فدراسیون فوتبال برای اماده سازی تیم ملی را بسیار مطلوب توصیف کرد و گفت :با وجود اینکه آقای عزیزی خادم نیز کمتر از ۳ ماه است در فدراسیون فوتبال حضور دارد برای آماده سازی تیم ملی زحمت بسیاری کشیده است.

 او گفت: منابع مالی برای آماده‌سازی تیم ملی به مرور تامین شد و همه نیازها برطرف شده است و در این خصوص محدودیتی نیز قائل نبودیم. ما برای موفقیت ورزشکاران مان و خوشحال کردن مردم عزیزمان همه تلاش مان را خواهیم کرد.

سلطانی فر افزود: هر مبلغی که برای موفقیت تیم های ملی نیاز بوده تامین شده و هر مبلغ دیگری نیز که نیاز باشد فراهم می‌کنیم که موجبات عزت و سربلندی ملی‌پوشان را فراهم کنیم.

وزیر ورزش ادامه داد: تا کنون ۳۰ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال پرداخت کردیم و به زودی مبلغ دیگری نیز پرداخت می‌شود. با مشورتی که با آقای عزیزی خادم انجام دادیم پاداشی را برای صعود ملی‌پوشان از گروه درنظر گرفتیم .

وزیر ورزش و جوانان با تاکید برحمایت از تمامی ورزشکاران مان کشورمان اظهار داشت: ما برای پرداخت پاداش به ملی پوشان مان محدودیتی نداریم. همه شرایط فراهم شده که بازیکنان و کادر فنی بدون دغدغه و با آرامش کار را دنبال کنند.

سلطانی‌فر ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای بین فدراسیون فوتبال و منطقه آزاد کیش ایجاد شده امروز صحبت‌هایی انجام شد و قرار است که کمپ آماده‌سازی برای تیم ملی فوتبال در جزیره کیش احداث شود.

او  خاطرنشان کرد: در صورت احداث این کمپ وزارت ورزش و جوانان برای سال ۱۴۰۰ بیست میلیارد تومان اختصاص خواهد داد که بلافاصله عملیات اجرایی انجام شود و ما یک کمپ خوب داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز