حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دوست نداریم در قائمشهر امتیاز از دست بدهیم/ با الهامی شاهکار کردیم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۱۰۳۶۰
دوست نداریم در قائمشهر امتیاز از دست بدهیم/ با الهامی شاهکار کردیم
بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:. حالا که خیال‌مان بابت بقا در لیگ راحت شده بهتر از بازی و قبل بدون استرس مقابل استقلال به میدان می‌رویم.

حسین زامهران، هافبک تیم نساجی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص بازی اخیر نساجی برابر ذوب آهن اظهار داشت: بازی ذوب‌آهن بازی سختی برای ما بود، شرایط ما در جدول به گونه‌ای بود که می‌خواستیم برای بقا خیال‌مان را راحت کنیم. در این دیدار کارمان را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و با وجود دریافت گل تساوی به تلاش خود ادامه دادیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم و در ادامه با کنترل بازی برد ارزشمندی را در خانه به دست آوردیم تا خیال‌مان را بابت بقا در لیگ برتر حفظ کنیم.

او در ادامه با اشاره به بازی این هفته نساجی مقابل استقلال تاکید کرد: بازی با تیم‌های بزرگ همیشه برای ما مهم است. حالا که خیال مان بابت بقا در لیگ راحت شده بهتر از بازی قبل بدون استرس در این دیدار  به میدان می‌رویم و با توجه به اینکه در خانه به میدان می‌رویم، دوست نداریم در قائمشهر امتیاز از دست بدهیم.

زامهران گفت: نساجی در این فصل به حقش نرسید. عوامل زیادی دست به دست هم داد تا شروع خوبی را در نیم فصل اول نداشته باشیم. جدایی فکری کار را سخت کرد و فشار مضاعفی را روی ما ایجاد کرد تا شروع خوبی در این فصل نداشته باشیم. این در حالی بود که دوری هواداران هم مزید بر علت شد تا در هفته های ابتدایی فصل شرایط به گونه ای رقم بخورد که خیلی ها ما را گزینه اول سقوط قلمداد کنند اما رفته رفته وضعیت مان را بهبود بخشیدیم. با حضور الهامی در 11 هفته شاهکار کردیم و به اندازه قهرمانی برای ما ارزش داشت. 

او با اعلام اینکه در پایان فصل قراردادش با نساجی به پایان می رسد، درمورد تیم‌های صعود کرده به لیگ برتر خاطرنشان ساخت: بازگشت فجر اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است. این تیم تیمی دوست داشتنی و ریشه دار است که جایش در لیگ خالی بود. در مورد حضور تیم هوادار در لیگ برتر هم باید به این نکته اشاره کنم که جا دارد این اتفاق را به رضا عنایتی که همبازی ام بوده، تبریک بگویم. او در زمان بازی اش بازیکن خوبی بود و اطمینان دارم در کسوت مربیگری هم روزهای موفقی را تجربه خواهد کرد.  3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز