سامان آقازمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس همیشه مدعی است/ به دنبال شناسایی استعدادها برای تیم ملی هستیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۵۲۶۶۷
پرسپولیس همیشه مدعی است/ به دنبال شناسایی استعدادها برای تیم ملی هستیم
استعدادیاب فدراسیون فوتبال کشور گفت: در طرح استعدادیابی می‌خواهیم چهره‌های مستعد دیگری را به فوتبال ملی معرفی کنیم.

سامان آقازمانی، استعدادیاب فدراسیون فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به فعالیت کمیته استعدادیابی فدراسیون تاکید کرد: مهم‌ترین دغدغه و فعالیت کمیته استعدادیابی فدراسیون شناسایی چهره‌های ناشناخته در سراسر کشور است تا بتوانیم در فضای مناسب این نفرات را به تیم‌های ملی رده پایه معرفی کنیم. در سال‌های قبل چهره‌هایی مثل احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد، آرش افشین و.... از این طریق وارد گردونه فوتبال پایه و ملی شدند و توانستند سال‌های بعد در تیم ملی بزرگسالان و باشگاه های خوب به فوتبال خود ادامه دهند.

او ادامه داد: در این پروژه از 15 استان این طرح را پیگیری می‌کنیم و استان‌هایی به عنوان مبدا به صورت متمرکز اعلام شده که این طرح در این استان‌ها دنبال می‌شود. ما در این طرح 200 نفر را انتخاب می‌کنیم و پس از آن نفرات برتر را به مربیان تیم‌های ملی معرفی می‌کنیم تا جذب فوتبال حرفه‌ای شوند.

آقازمانی افزود: در این زمینه باید از آقای ماجدی، رئیس کمیته جوانان که در این زمینه بسترسازی مناسبی را ایجاد کردند، تشکر ویژه ای شود.

او در خصوص مسابقات لیگ برتر در دوره جدید تصریح کرد: تیم‌های باشگاهی پس از یک لیگ فرسایشی و طولانی مدت که به خاطر کرونا با شرایط ویژه‌ای برگزار شد، فصل جدید را آغاز کرده اند و این موضوع و در قرار گرفتن در سال صعود تیم ملی به جام جهانی باعث شده ریسک و خطر مصدومیت در این فصل برای بازیکنان تیم‌ها بالا برود. در چنین شرایطی امیدوارم در وهله اول بازیکنان تیم ها در سلامت کامل باشند و در این فصل لیگ پویا و خوبی را از در این فصل شاهد باشیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و حذف پرسپولیس برابر الهلال قبل از آغاز فصل جدید لیگ به خبرنگار برنا گفت: عوامل زیادی از جمله از دست دادن ستاره‌ها، اتفاقات سفر به عربستان و شرایط روحی و روانی در این شکست دخیل بود اما با این شکست پرسپولیس و رویه خوبی که این تیم سال‌هاست آن را طی می‌کند، خراب نمی‌شود. پرسپولیس همیشه مدعی است و می‌تواند این شکست را جبران کند و به اعتقاد من لیاقت ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را دارد.

انتهای پیام/ 3

نظر شما