سیدداوود سیدعباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی به حمایت پیشکسوتان و هواداران استقلال نیاز دارد/ برانکو می‌خواست در اوج از پرسپولیس برود

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۴:۳۸:۳۹
کد خبر: ۸۶۳۷۶۵
استراماچونی به حمایت پیشکسوتان و هواداران استقلال نیاز دارد/ برانکو می‌خواست در اوج از پرسپولیس برود
پیشکسوت فوتبال گفت: هر مربی برای پیاده کردن ایده‌های خود نیاز به زمان کافی دارد و استرا هم از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، درخصوص وضعیت آبی‌پوشان پایتخت قبل از شروع لیگ نوزدهم به خبرنگار برنا گفت: استقلال بعد از نتایجی که فصل گذشته با وینفرد شفر و در مقطعی کوتاه با فرهاد مجیدی کسب کرد، چند روزی است که تمرینات خود را با کادر فنی جدید و حضور آندره‌آ استراماچونی شروع کرده تا بتواند با آمادگی خوب قدم به لیگ نوزدهم بگذارد. استقلال در سال‌های اخیر نتوانسته فاتح لیگ برتر شود و هواداران از این تیم انتظار دارند تا آبی‌ها به این طلسم پایان بدهند.

وی درخصوص استقلال مدل استراماچونی نیز اظهار کرد: مطمئنا هر مربی برای پیاده کردن ایده‌های خود نیاز به زمان کافی دارد و استراماچونی هم از این قاعده مستثنی نیست. استرا در تیم بزرگی نظیر اینترمیلان حضور داشته و قطعا با توجه به تجربیاتی که در سال‌های اخیر کسب کرده و با نیروی جوانی خود می‌تواند استقلال را به روزهای اوج خود برساند. در این میان پیشکسوتان و هواداران نقش مهمی ایفا می‌کنند و نباید او را تنها بگذارند و به شخصه امیدوارم استقلال با حضور بازیکنان جدید به جایگاه اصلی خود دست یابد.

سیدعباسی درمورد شرایط پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس در چندسال اخیر با برانکو ایوانکوویچ بهترین فرم خود را داشت و توانست یکی پس از دیگری جام‌های قهرمانی را به ارمغان آورد. برانکو تیم یکدست و هماهنگی را ایجاد کرد و اگر پرسپولیس شاکله اصلی خود را حفظ کند، می‌تواند در لیگ هم قدرت خود را به رخ سایر مدعیان بکشد. هر آمدنی، رفتنی دارد و برانکو هم می‌خواست در اوج برود و این کار را هم کرد. او زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و کارهایش برای همیشه در تاریخ این باشگاه ماندگار می‌ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز