برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در کرمان

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۸۷۷۵
برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در کرمان
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز فرآیند بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در استان به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ صدیقه مرادی با اشاره به زمان انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی، گفت: این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی و در بستر شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) در استان کرمان روز سه شنبه ششم آبان ماه امسال رأس ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشور با پیام وزیر آموزش و پرورش آغاز شده است.

او بیان داشت: دانش‌آموزان تمامی دوره‌ها از پایه سوم ابتدایی به بعد می‌توانند در این انتخابات مشارکت داشته باشند و به عضویت هیأت رئیسه شورای دانش‌آموزی درآیند.

مرادی افزود: داوطلبان عضو در شورای دانش‌آموزی باید دارای شرایطی از جمله رعایت اخلاق و ارزش‌های اسلامی و مقبولیت بین دانش‌آموزان، داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری و توان ایجاد ارتباط با دیگران، برخورداری از نظم و انضباط تحصیلی و پایبندی به رعایت قوانین مدرسه، برخورداری از وضعیت تحصیلی متوسط و رو به رشد و برخورداری از وضعیت رفتاری متعادل باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: به جمعی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به فعالیت تحقیقی و اجرایی در یکی از زمینه‌های اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی، دفاعی، زیستی، ورزشی و موارد مشابه با مسئولیت دانش‌آموزان منتخب و همکاری و نظارت مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی که در یک واحد سازمان‌دهی می‌شوند، انجمن‌های شورای دانش‌آموزی گفته می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز